Vlada v kampanji »Vklopi razum, zahtevaj račun«, ki jo je začela konec lanskega leta, ne bo več sodelovala z agencijo Pristop. Kot je na lanski novinarski konferenci dejal koordinator boja proti sivi ekonomiji ter minister za kmetijstvo in okolje Dejan Židan, bo vlada v letošnjem letu za kampanjo predvidoma namenila 240.000 evrov.

Vladni urad za komuniciranje (Ukom) bo tako v prvi polovici letošnjega leta za zakup radijskega in spletnega oglasnega prostora porabil 50.000 evrov, 20.000 evrov pa bo prek razpisa namenil nevladnim organizacijam za vsebine, s katerimi bi problem sive ekonomije približali mlajšim generacijam. Med drugim potekajo pogovori z združenjema ravnateljev o izvedbi pilotnega projekta serije predavanj na temo finančnega opismenjevanja, s poudarkom na davčnih vsebinah. »Razmišljamo tudi o možnosti izvedbe nagradne igre, v okviru katere bi državljani pošiljali račune. Za drugo polovico leta 2014 bo načrt aktivnosti pripravljen do marca, v tem času pa bomo tudi opredelili potrebno višino sredstev za nadaljevanje komunikacijskih aktivnosti,« pojasnjujejo na Ukomu.

Za kampanjo, s katero želi vlada obseg sive ekonomije v treh letih zmanjšati za polovico, je bilo sicer v zadnjih mesecih lanskega leta porabljenih dobrih 120.000 evrov. »Za kreativne rešitve smo agenciji Pristop plačali 55.937 evrov, za zakup oglasnega prostora, ki smo ga izvedli sami, smo namenili 63.921 evrov, za izdelavo nalepk s sloganom pa 375 evrov. Letos s Pristopom oziroma s katero koli drugo agencijo ne bomo več sodelovali, saj ne potrebujemo tovrstnih agencijskih storitev,« so še sporočili iz Ukoma.

Spomnimo, da je vladno sodelovanje s Pristopom pri boju proti sivi ekonomiji lani sprožilo precej pomislekov, saj se nekateri (nekdanji) vodilni kadri te agencije v preteklih letih niso zapletli le v moralno sporne posle, temveč so se znašli tudi v kriminalističnih preiskavah.