Oranža je začela sodelovati z občino šele med županovanjem Andreja Fištravca. »V celotnem prometu 2014 so vse te firme skupaj predstavljale približno 11 odstotkov našega prometa,« trdi prvi mož Oranže.

Ta agencija se je v zadnjem času »proslavila« z računalniško animiranim videospotom, v katerem se hvali javno podjetje Nigrad. Ta videospot je najbolj komičen zato, ker se odvija v virtualni puščavi, v kateri se mariborsko komunalno podjetje predstavlja tudi s svojimi snežnimi plugi in tovornjaki za soljenje cest.

Oprema, ki je v puščavi nimajo

»O tem smo s stranko veliko razmišljali,« je razložil Korošec. »Na koncu je prevladala želja o celoviti predstavitvi zmogljivosti, da bi ciljna podjetja v Katarju, ki investirajo po vsem svetu, tudi v hladnejših delih sveta, videla, da imajo v Nigradu tudi opremo, ki je sami nimajo.«

Za omenjeni videospot je Nigrad plačal Oranži 19.970 evrov plus DDV, kar je tik pod mejo 20.000 evrov, nad katero morajo javna podjetja objaviti javni razpis. Nigrad je v zvezi s tem poslom pridobil tri ponudbe, ki pa so presegale omenjeno mejo. Vlado Trifkovič iz Starš je ponudil 22.500 evrov, Grafika Zlatečan pa se je »izločila« s ponudbo 23.000 evrov.

Oranža sodeluje še z javnim zavodom Mariborske lekarne, javnim podjetjem Snaga in Mestno občino Maribor, za katero je izdelala brošuro. Zanjo je občina plačala 5900 evrov in DDV, čeprav je po oceni strokovnjakov s področja tiskovin tak izdelek vreden kvečjemu tretjino omenjenega zneska.

Korošec teh ocen ne želi komentirati. »Naša ponudba zajema 'celovito izdelavo',« je zapisal in dodal, da so doslej izdali angleško, kitajsko, rusko in nemško verzijo, v pripravi je še slovenska. Poleg tega so naredili elektronske verzije prezentacij.

Besedilo je prevedlo podjetje Svarog v lasti županovega svetovalca Marka Kovačiča. Tudi sicer je Korošec dober znanec županovih mož (Saše Pelka in Darka Berliča). »Poznanstva z omenjenimi nimajo povezave z našimi naročniki,« je zatrdil Korošec.

Iz Katarja ni denarja

In še to. Direktor Nigrada Marko Žula nam je razložil, da so videospot naročili zaradi predstavitve Nigrada v Katarju, kjer si obetajo sklenitev večjega gradbenega posla. Direktorjev optimizem vsaj za zdaj nima oprijemljivih temeljev.

Čeprav je bilo v minulih štirih letih podpisanih kar sedem dokumentov o krepitvi sodelovanja med Slovenijo in Katarjem, podjetja iz arabskega emirata niso sklenila niti enega omembe vrednega posla. Investicij Katarja v Sloveniji po podatkih centralne banke ni bilo, prav tako ne investicij v nasprotni smeri, je poročal časnik Delo.