Zaradi pomanjkanja časa in sredstev za strateške kampanje stranke pred tokratnimi volitvami stavijo predvsem na brezplačno pojavnost v televizijskih programih – tako v informativnih oddajah kot v soočenjih.

Po podatkih iz analize, ki so jo pripravili v podjetju Kliping, so štiri osrednje informativne oddaje na programih Televizije Slovenija, Pop TV, Kanala A in Planeta TV v prejšnjem tednu daleč največ prostora namenile stranki SDS.

Takšen rezultat ne preseneča, saj je bilo v vseh štirih oddajah (Dnevnik, 24 ur, Svet in Danes) v ospredju poročanje o bivanju Janeza Janše na Dobu, shodih in sodbi v zadevi Patria. Pri tem so najbolj izstopali v oddaji Danes, saj so h končnemu izkupičku (57 minut in 15 sekund) prispevali kar 23 minut. Med drugim tudi zato, ker so objavili daljši intervju z Urško Bačovnik Janša. Spomnimo, da je iz Janševe stranke še pred meseci letelo veliko kritik na račun Planeta TV, ker je s programa umaknil (strankarski) dokumentarec Maska demokracije.

SMC šele na sedmem mestu

»Najbolj enakomerno porazdelitev časa strankam smo zabeležili v oddaji Dnevnik. Stranke, ki se borijo za doseg volilnega pragu za vstop v parlament, so prav v Dnevniku zabeležile največjo pojavnost,« pojasnjujejo v Klipingu. V najbolj gledani informativni oddaji (24 ur) se je za SDS uvrstila stranka Zavezništvo Alenke Bratušek, ki se je največkrat pojavila v zvezi s prodajo Mercatorja. Dodajmo, da se je Stranka Mira Cerarja, ki ji javnomnenjske ankete kažejo najboljše rezultate, na skupni lestvici uvrstila šele na sedmo mesto. Preostale neparlamentarne stranke so nekaj drobtinic pobrale zgolj v poročilih na javni televiziji.

Dodajmo, da SDS v svojem programu navaja, da je medijsko poročanje v Sloveniji neobjektivno. Zato bodo »spodbujali privatizacijo medijev in ustanovitev novih«, s čimer želijo doseči »pošteno poročanje in s tem uravnotežen medijski prostor«.