Po uvedbi enosmerne prometne ureditve naj bi bilo v središču Kamnika le še več prometa in zadreg kot pred njo, ugotavlja združena kamniška opozicija, ki županu očita, da se pred spremembami ni posvetoval ne z njimi ne s krajani. Zato so že na majski seji zahtevali, da se ugotovi njegova odgovornost za nastalo škodo, in na zadnji seji zahtevo le še nadgradili. Čeprav župana na seji ni bilo, mu z očitki znova niso prav nič prizanašali, na koncu pa sklenili, naj vso dokumentacijo o uvedbi enosmernih ulic pregleda občinski nadzorni odbor.

Kot je pojasnila opozicijska svetnica Maja Suhoveršnik, še vedno menijo, »da je župan pri uvedbi 'ringlšpila' okoli občine, kot nekateri zdaj imenujejo enosmerno ureditev, ravnal samovoljno in je zato odgovoren tudi za nastalo škodo«. Dodala je, da bi lahko na lastno pest spreminjal le prometno signalizacijo, ne pa tudi prometne ureditve.

Župan Marjan Šarec je kljub temu prepričan, da je ravnal po predpisih. Na prejšnji seji mu je pritrdila tudi statutarnopravna komisija, ki je skladnost utemeljila s tem, da občina nima prometne strategije. Kljub temu so menili, da bi bilo manj zadreg, če bi župan prometno ureditev predlagal v sprejem občinskemu svetu. Vodja oddelka za gospodarske javne službe Matjaž Srša je pojasnil, da je v pristojnosti občinskega sveta le prometna strategija, ureditev enosmernega prometa in postavitev signalizacije pa naj bi sodili v pristojnost župana. Pojasnil je še, da je bila nova ureditev pripravljena na podlagi študij, in dodal, da jim je minuli teden končno vendarle uspelo z direkcijo za ceste uskladiti delovanje vseh semaforjev v ožjem središču Kamnika in na obvoznici, tako da naj bi bile poslej ob prometnih konicah kolone vozil manjše.

Srednjeveške znamenitosti s prometnimi znaki

Suhoveršnikova, ki je v Medvedovi, kjer je bilo sprva največ zadreg, naštela kar 38 prometnih znakov, ponekod po štiri na enem drogu, se sprašuje tudi, kako je lahko na novo ureditev pristal Zavod za varstvo kulturne dediščine Kranj. Ponovna sprememba enosmernega prometa v dvosmerni promet v Medvedovi ulici je po besedah Suhoveršnikove stala 975 evrov, skupaj pa naj bi nepremišljena prometna ureditev stala skupno več kot 146.000 evrov. Zanima pa jo tudi, kaj bodo zdaj z vsemi znaki, ki so jih najprej postavili in potem umaknili z Medvedove ulice.

V razpravi na seji sveta so svetniki med drugim opozarjali, da je po spremembi zdaj pred občino in pošto vedno vse zaparkirano in da se je močno povečal tudi promet po Tomšičevi ulici mimo vrtca in OŠ 27. julija, Maistrova ulica pa naj bi se spremenila v dirkalni poligon. av