Žal pa vzporedno s tem ni uspelo nobeni občinski oblasti do zdaj ustaviti poslovnega zamiranja mesta. Danes je ob lepih ulicah in trgih na izložbah rekordno veliko napisov »Zaprto«, »Oddamo«, »Prodamo«. Čeprav je pojav splošen in fenomen velikih nakupovalnih središč ni obšel Kranja, je okoli 40 praznih poslovnih prostorov v pravem nasprotju z milijoni, ki so bili vloženi v mestno jedro. Velika večina je bila evropskih sredstev, a meščani so ob tem ves čas opozarjali na življenjske probleme. V mestnem jedru so komaj obdržali eno živilsko trgovino, nekoč najbolj značilne trgovske hiše kot Savnik in Astra, so le še preteklost, večni so prepiri o tem, ali nameniti več prostora pešcem ali omogočiti dostop z vozili.

»Ni preproste rešitve in ni čarobne paličice. Čeprav mesto daje živahno podobo ob različnih dogodkih, saj pride takrat veliko ljudi, nasploh ostaja trend zapuščanja središča. Potrebnih bo precej ukrepov na vseh področjih, da bo središče zopet zanimivo tudi zaradi poslov, trgovine, storitvenih dejavnosti,« pravi direktorica Zavoda za turizem Kranj Natalija Polenec, ki tudi sama živi v mestnem jedru.

Tržnica je mestu v sramoto, dolgo so se ljudje pritoževali zaradi parkiranja. V mestu so ostali predvsem starejši in tudi priseljenci, ki za prireditve in kulturno vsebino niso bili preveč navdušeni.

Toda 15 milijonov evrov, ki so jih namenili za zadnje za naložbe, je podlaga za vračanje življenjskega utripa. Žal tudi dosedanji župani niso sledili obljubam, da bodo upravo preselili v mestno jedro, kar bi vsekakor koristilo, tako da je stari Kranj med tednom bolj mesto duhov kot pa prava gorenjska prestolnica. šu