Projekt s ciljem dodatnih aktivnosti za zmanjšanje žrtev prometnih nesreč

Na omenjenem prikazovalniku na Dunajski cesti, ki je bil enkrat že poškodovan, je izpisano število kolesarjev, ki so v tekočem dnevu pripeljali mimo; danes do devetih zjutraj jih je bilo 940.

Števec s prikazovalnikom sta v okviru evropskega projekta ROSEE postavili Javna agencija RS za varnost prometa in ljubljanska občina. ROSEE je evropski preventivno-izobraževalni projekt s ciljem dodatnih aktivnosti za zmanjšanje žrtev prometnih nesreč na cestah jugovzhodne Evrope.

"Podatke o kolesarskem prometu uporabljamo za analizo deleža poti, opravljenih s posameznimi prevoznimi sredstvi. Tako lahko ugotovimo, kakšno je stanje in ukrepamo skladno z zastavljenimi cilji," so o razlogih za zbiranje podatkov o številu kolesarjev za STA povedali na ljubljanski občini.

Analiza podatkov s pomočjo kolesarskih števcev v Ljubljani od leta 2007

Analizo podatkov s pomočjo kolesarskih števcev v Ljubljani opravljajo od leta 2007, za merjenje s kolesom opravljenih poti pa uporabljajo šest števcev na Celovški, Dunajski in Drenikovi cesti.

Konec lanskega leta je bilo sicer na območju Ljubljane skupno 206.443 metrov kolesarskih poti, največ, 84.503 metrov kolesarskih pasov na pločniku. Po oceni Mestne občine Ljubljana (MOL) je za kolesarje na voljo 9000 kolesarskih parkirnih mest.

Kot je razvidno iz kolesarskega letopisa ljubljanske občine za leti 2012 in 2013, so stroški ureditve kolesarske infrastrukture leta 2009 znašali 310.000 evrov, leto kasneje 300.000 evrov, leta 2011 320.000 evrov, leta 2012 330.000 evrov, lani pa so za to namenili 360.000 evrov.