Spletna mesta družbe Dnevnik, d.d., uporabljajo piškotke

Nova evropska direktiva zahteva, da od vas pridobimo soglasje za namestitev piškotkov na računalnik in vam omogočimo upravljanje z njimi. Dnevnik, d.d., uporablja piškotke, ki so nujno potrebni za delovanje strani, analitične piškotke, ki nam olajšajo izboljševanje uporabniške izkušnje, ter piškotke zunanjih partnerjev, kot so oglasni piškotki, s katerimi vam ponujamo relevantne oglase.

S klikom na spodnji gumb soglašate z uporabo piškotkov.

 Strinjam se

  • Kaj so piškotki in kako delujejo »

    Piškotki so majhne tekstovne datoteke, ki jih vaš računalnik shrani ob prvem obisku spletne strani. Z njihovo pomočjo si spletna stran zapomni vašo napravo in nastavitve, ki ste si jih izbrali.

  • Spremeni nastavitve piškotkov »

    Nastavitve piškotkov lahko kadarkoli spremenite tudi na povezavi »O piškotkih« na dnu strani.

RSS

Tramvaj ponovno v Ljubljani? Zares želi, da odločitev o tirnem prometu pade že zdaj

Ljubljana -  V dopolnjenem osnutku novega prostorskega načrta Ljubljane, ki je v javni razpravi, ni kriterijev za opredeljevanje, kaj je javna korist in kaj ne, je na novinarski konferenci dejal predsednik ljubljanskega odbora Zares Pavel Gantar. Kot poudarja, bi se morali v načrtu tudi jasno in dokončno opredeliti za tirni promet in uvedbo tramvajev.

Bo pred mestno hišo še kdaj vozil tramvaj? (Foto: Matej Povše)

Medtem ko je po Gantarjevem mnenju v prostorskem načrtu zadovoljivo rešen problem regionalnega prometa, pa ni pa rešen problem mestnega potniškega prometa. Kot pravi, so sicer predvideni posebni cestni pasovi, ki bodo omogočili hitrejši javni cestni promet, in možnost, da se na tem mestu uredi tirni promet. "Mi pa hočemo, da ta odločitev pade zdaj," je poudaril Gantar, sicer tudi predsednik DZ. Opredelitev za postopen prehod na tramvaj bi morala biti po njegovih besedah simbol županovanja v mandatu 2010-2014.

Kot pravi, je pri nekaterih ključnih projektih, o katerih se danes v Ljubljani prepirajo, odprta ravno definicija, ali gre za javno korist ali za korist zasebnikov. Gantar sicer ocenjuje, da je prostorski načrt v osnovi dober in tudi ne pomeni napada na zeleno Ljubljano. Na vprašanje, ali ga bodo podprli, če njihove pripombe ne bodo upoštevane, pa je odgovoril, da se bodo borili, da bodo upoštevane.

Samostojni mestni svetnik in član Zaresa Janez Kopač je med drugim omenil preveliko rigidnost izvedbenega prostorskega načrta glede pozidave. V stranki predlagajo urbanistični preizkus, s katerim bi v mejnih ali spornih primerih omogočili večjo fleksibilnost pri opredelitvi kriterijev za urejanje posameznega območja. Kopač opozarja tudi na pomanjkanje določbe o začasni rabi.

V prostorskem aktu po njegovem mnenju nimajo dovolj velike teže obnovljivi viri in učinkovita raba energije. Kot je prepričan, bi morali predpisati posamezne rešitve za učinkovito rabo v soseskah in prednostno uporabo obnovljivih virov predvsem za ogrevanje. Ne strinja se tudi s prepovedjo izrabe vetrne energije.

Kot napoveduje Kopač, so svoje pripombe oblikovali v konkretne amandmaje, ki jih bodo vložili v okviru javne obravnave, ki traja do 15. januarja. V dopolnjenem osnutku novega prostorskega načrta ni več okoljsko spornih rešitev, zato do njega tudi ni tako kritičen, pravi. Toda tekst bi morali vseeno popraviti na več mestih, na prometno karto vrisati tudi bodoče trase tramvaja na glavnih mestnih cestah ter dodati karto bodočega omrežja daljinskega hlajenja, meni Kopač.

Ljubljanski prostorski načrt, ki ga sestavljata strateški in izvedbeni načrt, bo nadomestil dolgoročni plan občin in mesta Ljubljane za obdobje 1986 do 2000.

Reproduciranje, povzemanje in citiranje vsebin je dovoljeno ob pogojih in na način, ki so navedeni tukaj.
Povezani članki
Ljubljanski Kinodvor je med gledalci izjemno priljubljen Kultura

Ljubljanski Kinodvor je med gledalci izjemno priljubljen

V letu 2009 so v ljubljanskem Kinodvoru na 1.181 odprtih projekcijah zabeležili skupaj 67.673 gledalcev. Podatek dokazuje, da so gledalci Kinodvor v času od njegovega ponovnega odprtja 1. oktobra 2008 že vzeli za svojega, so zapisali v Kinodvoru, kjer za letos med drugim napovedujejo poln zagon Več »

Žetone LPP bo po novem letu mogoče zamenjati Ljubljana

Žetone LPP bo po novem letu mogoče zamenjati

S koncem leta se v ljubljanskem mestnem prometu ukinja plačevanje voženj z žetoni, žetone pa bo po 15. januarju prihodnje leto mogoče zamenjati. Število žetonov se bo kot število voženj zabeležilo na mestni kartici Urbana, zamenjava pa bo mogoča en mesec, je za STA pojasnil vodja službe... Več »

Prenos vrednosti žetonov na Urbano Ljubljana

Prenos vrednosti žetonov na Urbano

Ker se s četrtkom ukinja uporaba žetonov za plačevanje vožnje z mestnimi avtobusi, je svet ustanoviteljev javnih podjetij sprejel odločitev, da bodo uporabniki mestnega prometa, ki jim do konca leta ne bo uspelo porabiti vseh žetonov, njihovo vrednost lahko prenesli na enotno mestno Več »

Komentarji

Uredništvo Dnevnik.si spodbuja razpravo uporabnikov o novinarskih prispevkih. Uporabnike poziva, naj pri izražanju mnenj upoštevajo pravila komentiranja. V prizadevanju za preprečevanje sovražnega govora na spletu, ki je po zakonu kazniv, smo se pridružili nacionalnemu projektu Spletno Oko. S klikom na gumb Spletno Oko lahko prijavite komentar, za katerega domnevate, da je sovražen. Prijavo prejmeta upravitelj portala in prijavna točka Spletno Oko, ki jo obravnava le v primeru izpolnjenih kriterijev domnevno nezakonite vsebine.

Prijavi sovražni govor