Nejevoljo so včeraj izrazili na nenapovedanem in neprijavljenem protestnem shodu, s traktorji so zaprli priključek na avtocesto iz smeri brniškega letališča in tako za nekaj ur ravno med prometno konico povsem ohromili promet na tej dovozni cesti. Kmete je podprl tudi šenčurski župan Miro Kozelj: »Najhuje je tistim, ki imajo tukaj gozdove in zdaj ne morejo do že posekanih dreves, kar pomeni, da jih do 15. maja, kar je zakonski rok, nikakor ne bodo mogli pospraviti. Čudi me, da Dars niti občine niti kmetov ni obvestil, pač pa zgolj čez noč navozil zemljo in tako preprečil kmetom pot do njihovih njiv in gozdov.« Eden od kmetov je pojasnil, da je prav avtocestni priključek pred tridesetimi leti presekal njihove poti, ki so jih kljub temu vse do zdaj uporabljali in se pač zapeljali čez priključek. Ker to zdaj ni več mogoče, bo njegova pot z enega konca njive na drug konec dolga šest kilometrov. »Do svojega gozda po daljši poti lahko zdaj pridem le s traktorjem, ne pa tudi s tovornjakom, kar pomeni, da ne morem odpeljati hlodov, ki so tamle že pripravljeni. Najbolj sem razočaran, ker nihče z Darsa niti z inšpekcije ni prišel in nam pojasnil, kaj in zakaj počnejo z našimi potmi,« je negodoval Aleš Okorn iz Šenčurja. Janez Sušnik, ki je tudi lastnik gozdov na tem koncu, je dodal, da bi bilo bistveno bolj modro, če bi inšpektorica počakala vsaj toliko, da se pospravijo gozdovi, potem bi skupaj lahko iskali rešitev.

Na Darsu so zgolj potrdili, da so bili glede na odločbo inšpekcije za promet prisiljeni zapreti poljske poti. Iz odločbe je razvidno, da je inšpektorica ugotovila, da se na priključek avtoceste navezuje več priključkov gozdnih in poljskih poti, za katere po izjavi predstavnika Darsa ni soglasij s strani upravljalca ceste, se pravi Darsa, prav tako inšpektorica ni imela podatkov o uporabnikih teh poti. Ocenila je, da so ti gozdni in poljski priključki nelegalni in da tako stanje »predstavlja prepovedano dejanje, ki lahko škoduje cesti ali ogroža, ovira ali zmanjšuje varnost prometa na njej. Glede na navedeno je potrebno s strani izvajalca rednega vzdrževanja ceste fizično preprečiti dostop na priključke poti oziroma z njih, ki so izvedeni brez soglasja na stroške povzročitelja nevarnega mesta,« je še zapisano v odločbi prometnega inšpektorata, ki jo je Dars upošteval in izpolnil.