Glede na to, da je Logina za ministrstvo za promet pod vodstvom Radovana Žerjava v začetku leta po zagotovilih pristojnih na ministrstvu uspešno testirala elektronsko cestninjenje v prostem prometnem toku, in glede na izkušnje uvajanja cestninskih sistemov v državi, o čemer smo že poročali, je vprašanje, ali ni Logina s tem pridobila še nekaj več možnosti za zmago na razpisu. Ob tem velja dodati še to, da je največji, 44-odstotni lastnik Logine lani postala družba Istrabenz pod vodstvom Igorja Bavčarja.

Nezanemarljivo je tudi dejstvo, da je Verbič 18-odstotni delež v Logini odkupil od Maksime Holdinga, ki je v lasti Bavčarjevega podjetja FB Investicije. Pogodba je bila podpisana 7. februarja letos, za delež pa je Verbič odštel skoraj milijon evrov. Naj omenimo še to, da so se morali s prodajo strinjati vsi obstoječi lastniki, saj imajo po statutu družbe predkupno pravico.

Takoj za Istrabenzom je največji lastnik Logine direktor in tudi ustanovitelj družbe Štrucl, ki ima približno 25-odstotni delež, Mali inženiring ima desetodstotni delež, Maksima Holding pa je obdržala nekaj več kot triodstotni delež. Lastniki družbe so aprila tudi že drugič v nekaj mesecih dokapitalizirali Logino – z 1,5 milijona evrov na skoraj dva milijona evrov, in to tako, da so lastniška razmerja med njimi ostala enaka. V Istrabenzu sicer zagotavljajo, da dokapitalizacije niso povezane z uvajanjem elektronskega cestninjenja v Sloveniji.

barbara.hren@dnevnik.si