Splošna plovba je v letu 2007 dosegla skoraj 41-odstotno rast prihodkov, 78-odstotno rast bruto dobička, dobičkonosnost sredstev je bila 53-odstotna dobičkonosnost kapitala 25-odstotna, dodana vrednost na zaposlenega pa 347.000 evrov.

Bandelj je povedal, da je poslovanje družbe nihalo podobno, kot niha celoten pomorski trg, pri čemer so nihanja zadnja tri ali štiri leta večja. Po njegovih besedah je ladjarstvo zelo nepredvidljivo. Trenutno so voznine najvišje pri razsutih tovorih; 85 odstotkov ladjevja Splošne plovbe prevaža razsute tovore.

"Podjetje ni prezadolženo, v primernem času smo kupili več ladij, podvojili smo nosilnost flote in zdaj kar dobro izkoriščamo razmere na trgu," je dejal Bandelj in dodal, da imata za takšno stanje največ zaslug Indija in Kitajska, zaradi katerih se količine tovora povečujejo za do sedem odstotkov tovora na leto.

Splošna plovba si je pred letih lahko privoščila nakupe 10 ali 15 let starih ladij, zadnja leta so kupovali le nekaj let stare ladje, sedaj pa imajo tri naročila popolnoma novih ladij. "Slovenski ladjar že zelo dolgo ni bil v takem položaju," pravi prvi mož družbe.

Badelj sicer meni, da je država dobro prodala delež v družbi, pri čemer je ohranila delovna mesta, podjetje je plačevalo davke in prispevke, državi pa je ostalo še 25,01 odstotka družbe. Kot pravi, je pomembno, da je prodaja pregledna in poštena. "Menim, da je bila tehnika prodaje ena boljših, skoraj zglednih v zadnjem času," je dejal Bandelj, ki meni, da bi bilo zelo slabo, če bi se država odrekla svojemu kontrolnemu deležu in bi razvoj podjetja prepustila podjetniški logiki.