Anketirani internet najpogosteje uporabljajo za ciljno naravnano iskanje informacij, naključno brskanje med objavljenimi vsebinami in za spremljanje objav v spletnih različicah medijev. Med spletnimi mediji, ki so jih navedli, so spletni portali 24ur, Finance, Delo, Dnevnik, Večer, RTV Slovenija in Siol.

Kot so sporočili iz Spema, postaja uporaba interneta tudi bolj celovita. 23,5 odstotkov vprašanih uporablja RSS protokol, 18,5 odstotkov uporablja internet za poslušanje radijskih postaj, 12,5 odstotkov jih piše svoj blog, 10,5 odstotkov pa jih je vključenih v spletne skupnosti. Najbolj priljubljeni forumi so forumi Siol, Med.Over.Net, forumi na portalu RTV Slovenije in MojForum.si.

Največji delež anketiranih sicer uporablja radio več kot pet ur na dan, televizijo do dve uri, za tisk pa namenijo do eno uro dnevno. Anketirani so ocenili, da je za poslovno uspešnost pomembno komuniciranje v vseh medijih, najmanj pomembno se jim zdi komuniciranje na radiu.

Televizijo ocenjujejo kot zanimiv in kredibilen medij, radio kot dostopen, tisk pa je prepoznan predvsem po strokovnosti. Skoraj 80 odstotkov direktorjev meni, da je spremljanje informacij, ki se o njihovem podjetju pojavljajo na internetu, pomembno pri njihovem vsakdanjem delu.

Raziskavo je Spem novembra izvedel v delniških družbah ali podjetjih z omejeno odgovornostjo z več kot 50 zaposlenimi, in sicer na vzorcu 200 anketirancev.