Kot je FSA zapisal v izjavi za javnost, ki jo povzemajo tuje tiskovne agencije, je podružnica NHFA starejšim strankam dajala "neprimerne investicijske nasvete". Nasveti oz. prodaja določenih finančnih produktov so bili po njihovih besedah neprimerni zato, ker so bili v več primerih povezani s strankami, katerih pričakovana življenjska doba je bila krajša od priporočenega petletnega investicijskega obdobja.

"NHFA je uživala zaupanje svojih ogroženih in starejših klientov. To zaupanje pa je s tem, ko jim je prodajala neprimerne proizvode, izneverila. Tovrsten način delovanja spodkopava zaupanje v sektor finančnih storitev," je zapisal finančni regulator. Predstavniki FSA so ob tem dodali, da je HSBC problem poznala in je sprejela ukrepe, s katerimi je želela stanje popraviti, da pa se zdaj škode za nekatere stranke ne da več popraviti.

FSA je HSBC zato kaznovala z 10,5 milijarde funtov (12,22 milijarde evrov) globe, ob tem pa je britanski bančni velikan pristal še na izplačilo kompenzacij oškodovanim strankam. Za to bo banka porabila 29,3 milijona funtov (34,11 milijona evrov).