Na podlagi prvih obrisov nove strategije bi se prihodki skupine Elan do leta 2015 povečali za 50 odstotkov, na približno 140 milijonov evrov. Kdaj naj bi se Elan izkopal iz rdečih številk, bo po Zupančičevih besedah znano po dopolnitvi strategije.

Po njegovih pojasnilih je Elan v prvih sedmih mesecih letošnjega leta dosegel 20,6 milijona evrov prihodkov, kar je za 12,5 odstotka več kot lani. Ob tem Zupančič poudarja, da Elan večino prihodkov doseže v drugi polovici leta, ko se začnejo v največji meri prodajati smuči. V obravnavanem obdobju je Elan dosegel 3,5 milijona evrov izgube iz poslovanja, kar je bilo za 300.000 evrov manj kot v enakem obdobju lanskega leta. Pri tem je čista izguba znašala 4,5 milijona evrov oziroma 300.000 evrov več kot v prvih sedmih mesecev lanskega leta in 800.000 evrov manj od načrtov. Kot pravi Zupančič, so imele sprostitve rezervacij pri lanskoletnem poslovanju pozitiven učinek v višini pol milijona evrov. Sicer pa je posebna privatizacijska komisija, ki je sestavljena iz lastnikov Elana (tričetrtinski lastniški delež obvladuje državno podjetje PDP, preostalega pa Triglav Naložbe) od okoli desetih podjetij, ki so do konca julija oddali nezavezujoče ponudbe, k izvedbi skrbnih pregledov povabila pet tujih podjetij in investicijskih skladov.