Agencija za varstvo konkurence (AVK) je hrvaški Atlantic Grupi Emila Tedeschija prižgala zeleno luč za prevzem trzinskega distribucijskega podjetja Prodis in koncentraciji ne namerava nasprotovati.

Tedeschi se je z Milivojem Lebrenjakom in Jerkom Čičinom Šainom za nakup Prodisa dogovoril že konec lanskega leta, z izdanim soglasjem AVK pa je tudi uradno prevzel distribucijske posle britansko-nizozemske korporacije Unilever za Slovenijo in Hrvaško. Koliko je Atlantic Grupa odštela za nakup slovenskega in hrvaškega Prodisa, ni znano.

Z nakupom se bo opazneje okrepil distribucijski del hrvaške skupine, ki ima v lasti tudi Drogo Kolinsko. Lebrenjak in Čičin Šain sta namreč skupaj s Prodisom na Atlantic Grupo prenesla tudi distribucijo izdelkov blagovne znamke Dove, Rexona, Axe, Rama, Knorr, Lipton in Helmann's. Slovenski in hrvaški Prodis sta z distribucijo teh izdelkov na letni ravni ustvarila nekaj več kot 30 milijonov evrov prihodkov, še okoli deset milijonov evrov pa z distribucijo za Lego in Disney. Toda poslov s slednjima dvema korporacijama Lebrenjak in Čičin Šain nista prenesla na Atlantic Grupo, temveč sta jih oddelila na novoustanovljeno družbo Prodis Dva.

Zaradi prevzema distribucijskih poslov za Unilever na hrvaškem in slovenskem trgu se bodo prihodki hrvaške skupine zvišali za skoraj pet odstotkov. Prav prevzem Prodisa bo letos tudi tudi ključni generator rasti Skupine Atlantic Grupa, ki naj bi letošnje leto končala z okoli 700 milijoni evrov prihodkov. Zaradi visoke brezposelnosti in padca potrošnje se namreč Atlantic Grupa sooča s padcem prodaje na domačem trgu, ki pa so ga lani le delno nadoknadili z 22-odstotno rastjo prodaje v Ruski federaciji ter 6 odstotkov višjimi prihodki v Sloveniji.