Nekdanje zaposlene mineva potrpljenje. »Obljub je bilo veliko. Razen denarja iz rezervnega sklada in nadomestila, ki pa se izteka, nismo prejeli niti centa. Od 535 delavcev Primorja, ki so se prijavili na novogoriški zavod za zaposlovanje, jih še vedno 300 ni dobilo dela. Vse gre prepočasi in zagotovo jih bomo podprli pri napovedanem shodu ob obletnici uvedbe stečajnega postopka,« je povedal sindikalist Ciril Praček. Stečajni upravitelj Rudolf Hramec pravi, da dela s polno paro. »Preizkus terjatev je v sklepni fazi. Sodišče je postavilo rok do 7. julija. Največji upniki so banke, sledijo pa dobavitelji in delavci,« razlaga stečajni upravitelj in dodaja: »Kar precej obratov nam je uspelo oddati v najem. Poskušali smo ugoditi povpraševanju. Prodajali bomo tudi stanovanja, poceni stanovanj ne bo. Vsa bodo šla na dražbo. V Novi Gorici na Majskih poljanah bomo trgu ponudili 30 luksuznih stanovanj, 56 pa v Ankaranu. Prav tako bomo stanovanja prodajali v Ajdovščini. Kakšen bo izkupiček od prodaje, je težko napovedati.«

V Ajdovščini je stečajni upravitelj oddal v najem proizvodne in poslovne prostore žage in mizarske delavnice, v Lažah asfaltno bazo, obrat betonarne, separacijo in kamnolom, v Kopru betonarno in obrat armirano betonskih izdelkov, več poslovnih prostorov v Kromberku in Novi Gorici, Gradis v Ljubljani, CMI v Izoli in še vrsto drugih. V devetih mesecih so za najemnine iztržili okoli dva milijona evrov. Dosedanji stroški stečajnega postopka pa presegajo tri milijone evrov, pri čemer je bila več kot tretjina namenjena varovanju, vzdrževanju in za nadomestila. Za plače zaposlenih so namenili 850.000 evrov, sicer pa trenutno plačujejo 37 zaposlenih. S 1. julijem se bo njihovo število zmanjšalo na 34, prihodnje leto na 28, ob koncu leta 2014 pa bo največ 20 zaposlenih, pojasnjuje stečajni upravitelj.

Po letu 2014 naj bi se usmerili v prodajo manj zanimivih objektov. Upajo tudi na uspešno prodajo nove poslovne stavbe Primorja v središču Ajdovščine. Za Cestno podjetje Gorica, ki je lani ustvarilo več kot 40 milijonov evrov realizacije in ima proizvodne zmogljivosti polno zasedene, je prišlo 13 ponudb. So nezavezujoče in zato nočejo razkriti interesentov kot tudi ne višine kupnine. Kot je povedal predsednik nadzornega sveta goriškega cestnega podjetja Zlatko Hohnjec, je najvišja ponudba v okviru njihovih pričakovanj. Za prodajo obrata ABK v Ajdovščini se pogovarjajo s predstavniki konzorcija, v katerem naj bi bili trije italijanski in dva slovenska partnerja. Glede anonimk, ki navajajo, da so v Cestnem podjetju Gorica zaposleni nekateri bivši vodilni delavci Primorja, je Hohnjec povedal, da nekdanjega direktorja Primorja Jožeta Breclja ni več v podjetju in da so z njim dosegli sporazumno odpoved. Zaposleni so le tisti, ki so bili v podjetju pred uvedbo stečajnega postopka, pravi.