Povprečna starost avtomobila na ameriških cestah se je zaradi zadnje gospodarske krize in težav v avtomobilski industriji povečala na 10,6 let. Novembra lani je bilo na letni ravni prodanih 12,3 milijona vozil, oktobra letos pa 13,3 milijona.

Novembrska prodaja je letos tako zelo dobra, vendar pa je še vedno daleč za povprečjem pred krizo, ko so v letih 2000 do 2007 na leto prodali povprečno po 16,8 milijona vozil. Povprečje v letošnjih prvih desetih mesecih je bilo le 12,6 milijona vozil.

V vodstvu General Motors

Največji skok prodaje je novembra letos v primerjavi z novembrom lani uspel Chryslerju, ki je v lasti italijanskega Fiata. Chrysler je prodajo povečal za 45 odstotkov na 107.000 vozil. Prodaja modelov jeep se je povečala kar za 50 odstotkov.

Največji tržni delež ima še vedno General Motors (GM), ki je prodajo novembra povečal za 6,9 odstotka na 180.000. Ford je prodajo povečal za 13 odstotkov na 167.000 vozil, velik skok pa je uspel tudi Nissanu, ki je prodal 85.000 vozil oziroma za 19 odstotkov več kot novembra lani.

Prvič po aprilu je prodajo uspelo povečati tudi Toyoti in sicer novembra za 6,7 odstotka na 138.000 vozil, Hondi pa je prodaja padla za 6,4 odstotka na 84.000 vozil in sicer zaradi težav pri oskrbovanju z rezervnimi deli iz Tajske, kjer so divjale poplave.

Nemški Volkswagen je novembra prodajo povečal za 41 odstotkov na 28.400 vozil, južnokorejski podjetji Hyundai in Kia pa sta skupaj povečali prodajo za 29 odstotkov.