Na drugo mesto po zbranem znesku se je uvrstila ekipa Chipolo, ki je za razvoj in množično proizvodnjo pametnega obeska, ki pomaga pri iskanju založenih predmetov, zbrala 290.000 dolarjev.

Skupina zasavskih podjetnikov je načrtovanih 15.000 dolarjev zbrala v pičlih 17 urah, izkupiček ob koncu 25-dnevne kampanje pa je cilj presegel za skoraj 20-krat.

Na tretje mesto se je z 256.000 dolarjev zbranih sredstev uvrstil projekt Red Pitaya (merilni instrument za pametne telefone), sledijo pa Lumu (merilec svetlobe, 250.000 dolarjev), Ondu Pinhole (lesen fotoaparat brez leče, 110.000 dolarjev), Musguard (zložljiv kolesarski blatnik, 44.600 dolarjev) in Easebelt (pas za oporo hrbtenice, 10.000 dolarjev).

Več kot 3000 dolarjev sta zbrala še projekta Dee Lee Doo (leseni dildi, 4400 dolarjev) in pa Twistball (miselna igra, 3200 dolarjev).

Množično financiranje po svetu v zadnjih nekaj letih beleži eksponentno rast - leta 2011 je skupni znesek zbranih sredstev dosegel 1,4 milijarde dolarjev, leta 2012 2,7 milijarde, leta 2013 pa naj bi po nekaterih ocenah presegel pet milijard dolarjev.

V Zavodu ZMAG, kjer si prizadevajo za vzpostavitev slovenske platforme za množično financiranje, ocenjujejo, da bodo slovenska podjetja v letu 2014 na tujih platformah zbrala 30 odstotkov več sredstev, torej okoli dva milijona ameriških dolarjev.