"Na to, da gre za veliko zaupanje v Hidrio s strani Mercedesa, kaže tudi dejstvo, da je za sam razvoj omenjene rešitve in nato za dobave prvih prototipnih vzorcev razpoložljivega malo časa," so danes sporočili iz Hidrie in dodali, da so rešitev sicer pred sedanjim uradnim naročilom intenzivno razvijali skupaj z Daimlerjem.

Novi rod Mercedesovega razreda E bo na ceste zapeljal v letu 2015 ter bo varčnejši in ekološko ustreznejši. K temu pripomorejo številni sistemi in rešitve, med katerimi so tudi Hidriine rešitve volanskega sistema. "Te namreč bistveno prispevajo k izjemnim voznim lastnostim vozila, obenem pa bistveno zmanjšujejo tudi porabo goriva," so poudarili v Hidrii.

Kot so pojasnili, Hidria z omenjenim projektom še povečuje svojo prisotnost in razpoznavnost, ko gre za rešitve na volanskih sistemih. "Pomembno je dejstvo, da Hidrio kot kompetentnega razvojnega partnerja po Audiju in BMW sedaj prepoznava tudi Mercedes oz. Daimler," so še izpostavili.