Celotni dolgovi Adrie Commerce, ki jo lastniško obvladuje družina Mahnič, znašajo skoraj 22 milijonov evrov. Od tega zneska družba ločitvenim upnikom dolguje dobrih 18 milijonov evrov, navadnim upnikom, na katere prisilna poravnava edino učinkuje, pa 3,5 milijona evrov. Ali bo prisilna poravnava uspela, pa je še veliko vprašanje. Pogoj za njeno uspešno izvedbo je namreč, da se v osnovni kapital družbe konvertira za najmanj 12 milijonov evrov terjatev. Načrt o finančnem prestrukturiranju družbe predvideva, da naj bi deset milijonov evrov v kapital spremenili ločitveni upniki. Med njimi so največji nemški lastnik Splošne plovbe Döhle ICL (7,05 milijona evrov terjatev), Gorenjska banka (6,1 milijona evrov terjatev) in Banka Koper (2,15 milijona evrov terjatev). Preostale terjatve naj bi v lastniški kapital spremenili navadni upniki, med katerimi sta največja Steklarstvo Spectrum, sicer 13,4-odstotni lastnik Adrie Commerce, in DSU. Navadnim upnikom Adria Commerce ponuja 50-odstotno poplačilo terjatev v roku štirih letih, kar preračunano na sedanjo vrednost predstavlja 42-odstotno poplačilo.

Za uspešno izvedbo prisilne poravnave pa je eden od ključnih pogojev tudi odprodaja delnic Adrie Capital Koper in posredno izid tožbe Mercate proti Splošni plovbi. Mercata namreč od Splošne plovbe prek sodišča zahteva, da odkupi njen četrtinski lastniški delež v Splošni plovbi. V družbeniški pogodbi ladjarskega podjetja je namreč določeno, da posamezni družbenik lahko zahteva izstop iz lastništva, če zaradi plačilne nesposobnosti ne more več izpolnjevati svojih obveznosti.

V zadnjih dveh letih so prihodki od prodaje Adrie Commerce strmo padali. Medtem ko je družba leta 2010 dosegla za dobrih pet milijonov evrov vseh prihodkov, so se ti predlani zmanjšali skoraj za polovico, v prvih devetih mesecih lanskega leta pa znašali le slabih 700.000 evrov. V prvih treh četrtletjih leta 2012 je Adria Commerce, predvsem zaradi popravkov vrednosti premoženja, pridelala za 16,4 milijona evrov čiste izgube, negativni kapital pa je znašal 10,6 milijona evrov. V minulem letu se je družba nehala ukvarjati s špedicijo ter logistiko in po novem posluje kot holding.