Nad izplenom poletne šole EdIT so v podjetju Comtrade, ki je šolo izpeljalo že osemnajstič po vrsti, navdušeni. Študenti so v Ljubljani namreč v pičlih dveh tednih – med 7. in 18. julijem – izdelali kompleksen sistem za odčitavanje porabe vode, v Mariboru pa so z uporabo tehnologije HTMP5 razvili večigralski bingo. Navdušili so tako z znanjem in inovativnimi idejami kot tudi z ustvarjalnimi predstavitvami in predstavitvenimi sposobnostmi. Te so namreč morali pokazati ob koncu poletne šole, ko so vodje ekip predstavili svoj izdelek.

EdIT je sicer resna simulacija realnega projekta, za vse sodelujoče pa prva in enkratna izkušnja na velikem projektu, kjer je rezultat odvisen od 15 sodelujočih članov ekipe. »Udeležencem poletne šole EdIT smo zadali izziv, ki sovpada z našo pobudo pametne energije Smart Energy. Po odzivih udeležencev lahko trdim, da jih tema pametne rabe vode in preostalih infrastrukturnih dobrin zelo zanima, kar se je kazalo tudi skozi ustvarjalnost in v inovativnih pristopih k reševanju tega problema. Vsako leto v podjetju dobimo potrditev, da lahko mladi s svojim razmišljanjem in neobremenjenostjo veliko pripomorejo k razvoju inovativnih rešitev,« je med drugim povedal Sašo Eržen, mentor poletne šole EdIT v Ljubljani, ki je v podjetju Comtrade sicer zadolžen za področje M2M.

»Letošnja poletna šola nas je spet navdušila, ker so mladi dokazali, da lahko v dveh tednih sestavijo zelo kompleksne sisteme in jih na koncu tudi zelo domiselno in igrivo predstavijo, hkrati pa jim je uspelo publiko, ki je spremljala njihove predstavitve, spodbuditi k vprašanjem. Dodana vrednost poletne šole je torej, da v podjetju lahko vidimo, kako mladi razmišljajo in kakšen je njihov potencial,« je dejala Živa Gorup Reichmann, vodja kompetenc v Comtradu.

»Poletna šola se je zaključila nadvse uspešno. Spoznal sem, da se predvidena ena ura za neko nalogo hitro sprevrže v več dni dela. Malo se lahko tolažimo s tem, da nas je veliko preseglo same sebe. Ravno to pa nas je postavilo pred nov izziv, v katerem smo se naučili veliko več, kot bi se sicer. Spoznal sem, kako komunicirati s fizičnimi napravami, kot vodja pa sem se naučil, kako voditi skupino 15 ljudi,« je poudaril Aleš Omerzel, udeleženec in vodja projekta poletne šole EdIT v Ljubljani, sicer pa študent računalništva in matematike.

V Mariboru so študenti presenetili z razvojem igre Večigralski bingo, saj igra omogoča igralcem registracijo, prijavo, nalaganje denarja in klepetalnico, prek katere lahko prijavljeni igralci klepetajo. Igro so še dodatno oplemenitili z drugimi pomembnimi elementi igre, kot so animacije, slike, zvoki in podobno. »Igra je bila ravno prav zahtevna za razvoj, tako da nam je uspelo projekt zaključiti pravočasno. Všeč mi je, da smo delali po metodi scrum, s katero smo imeli ves čas pregled nad tem, kaj smo že naredili. Spoznala sem nove tehnologije, predvsem Impact.js, ki jih pred tem še nisem uporabljala. Izredno všeč mi je bilo tudi vzdušje v ekipi, kjer smo se res dobro povezali. Dobila sem boljši vpogled v to, kako je videti delo v večji ekipi,« je svoje vtise strnila Petra Mihalič, študentka računalništva in informatike. jpš