Spletna mesta družbe Dnevnik, d.d., uporabljajo piškotke

Nova evropska direktiva zahteva, da od vas pridobimo soglasje za namestitev piškotkov na računalnik in vam omogočimo upravljanje z njimi. Dnevnik, d.d., uporablja piškotke, ki so nujno potrebni za delovanje strani, analitične piškotke, ki nam olajšajo izboljševanje uporabniške izkušnje, ter piškotke zunanjih partnerjev, kot so oglasni piškotki, s katerimi vam ponujamo relevantne oglase.

S klikom na spodnji gumb soglašate z uporabo piškotkov.

 Strinjam se

  • Kaj so piškotki in kako delujejo »

    Piškotki so majhne tekstovne datoteke, ki jih vaš računalnik shrani ob prvem obisku spletne strani. Z njihovo pomočjo si spletna stran zapomni vašo napravo in nastavitve, ki ste si jih izbrali.

  • Spremeni nastavitve piškotkov »

    Nastavitve piškotkov lahko kadarkoli spremenite tudi na povezavi »O piškotkih« na dnu strani.

RSS

Slovenski potrošniki za najboljše znamke izbrali Milko, Coca-Colo, Fructal in Adidas

Ljubljana -  Raziskava, ki jo je tretje leto zapored izvedlo Društvo potrošnikov si.Brand, je pokazala, da je Milka najboljša blagovna znamka po izboru slovenskih potrošnikov v letu 2012. Na lestvici si.Brand TOP50 2012 ji sledijo Coca-Cola, Fructal, Adidas ter druge močne in uveljavljene znamke.

(Foto: Reuters)

Vrstni red vodilnih znamk na lestvici ni le zgolj naključje opravljene raziskave, podobne projekcije so pokazale tudi druge nedavno opravljene komercialne raziskave, so danes sporočili iz Društva potrošnikov si.Brand.

Znanih 40 najbolj zaupanja vrednih blagovnih znamk v Sloveniji

Po ugotovitvah odbora za projekte pri društvu se je prvič zgodilo, da so se na prvih pet mest uvrstile le blagovne znamke v lasti tujih gospodarskih družb. Prva domača blagovna znamka, in sicer Mercator, je šele na šestem mestu.

Na lestvici si.Brand TOP50 2012 zasledimo največ znamk iz prehrambene industrije, sledijo znamke proizvajalcev raznih pijač, zabavne elektronike, kozmetike, športnih izdelkov, znamke za dom in gospodinjstva, trgovske znamke in celo znamke s področja farmacije, zavarovalništva, avtomobilske industrije, prometa in interneta.

Raziskava Trusted Brand 2013: Največ zaupanja v gasilce, najmanj v politike

Raziskava je potekala med potrošniki od 25. februarja do 10. decembra 2012. Sodelovalo je 1084 oseb iz vse Slovenije v petih starostnih skupinah med 15 in 65 leti.

Znamke, uvrščene na lestvici si.Brand TOP50 2012, prejmejo ekskluzivno pravico do enoletne brezplačne uporabe in komunikacije znaka si.Brand 2013.

Reproduciranje, povzemanje in citiranje vsebin je dovoljeno ob pogojih in na način, ki so navedeni tukaj.
Povezani članki
Raziskava Trusted Brand 2013: Največ zaupanja v gasilce, najmanj v politike Slovenija

Raziskava Trusted Brand 2013: Največ zaupanja v gasilce, najmanj v politike

Tako za Evropejce kot Slovence je gasilec najbolj zaupanja vreden poklic, medtem ko je najmanj zaupanja v politike, kažejo rezultati ankete Trusted Brand 2013. Ljudje širom po Evropi izgubljajo zaupanje v vladne politike in zelo jih skrbi za prihodnost, je danes v Ljubljani pojasnila glavna... Več »

Komentarji

Uredništvo Dnevnik.si spodbuja razpravo uporabnikov o novinarskih prispevkih. Uporabnike poziva, naj pri izražanju mnenj upoštevajo pravila komentiranja. V prizadevanju za preprečevanje sovražnega govora na spletu, ki je po zakonu kazniv, smo se pridružili nacionalnemu projektu Spletno Oko. S klikom na gumb Spletno Oko lahko prijavite komentar, za katerega domnevate, da je sovražen. Prijavo prejmeta upravitelj portala in prijavna točka Spletno Oko, ki jo obravnava le v primeru izpolnjenih kriterijev domnevno nezakonite vsebine.

Prijavi sovražni govor

Prva kotacija Osveženo: 18.12.2014, 13:04
GRVG 5,30 1,92%
IEKG 1,00 9,89%
KRKG 56,50 2,73%
LKPG 22,99 6,98%
MELR 72,30 -0,28%
PETG 273,95 1,69%
POSR 15,30 0,07%
TLSG 142,00 1,07%
ZVTG 22,00 0,92%