Iz Revoza so danes sporočili, da bo z vrnitvijo na serijsko proizvodnjo v dveh izmenah prenehala veljati pogodba za približno 450 napotenih delavcev, ki so v tej novomeški tovarni delali prek agencij za posredovanje zaposlenih.

Kot pojasnjujejo, so dodatno nočno polovično izmeno uvedli začasno in zaradi velikega uspeha, ki ga je ob svojih predstavitvah požel model novega twinga.

S tem so pravočasno zagotovili vsa potrebna vozila za komercializacijo novega modela v posameznih evropskih državah, kar je bil tudi eden od ciljev, ki so si ga zastavili v okviru projekta Edison oz. proizvodnje novih modelov twinga in štirisedežnega smarta.

Ker so podatki o povpraševanju po navedenih novih avtomobilskih modelih v začetku novega leta pokazali, da to ne presega prvotno predvidenega obratovanja v dveh izmenah in pol, pa se je vodstvo Renaulta odločilo za začasno ukinitev polovične nočne izmene.

V Revozu so še dodali, da sta prilagodljivost in hitro odzivanje pomembna vidika in zagotovilo konkurenčnosti podjetja.