Ponedeljek, 4. avgust: Če želiš k naslednjemu koraku, morajo biti naloge in odgovornosti v podjetju jasno razdeljene

Kakor koli, pri takšnih stvareh si vedno rečem: Bolje prej kot potem, ker bo treba stvar tako in tako narediti. Res je zanimivo, s koliko papirologije se srečaš, ko podjetje enkrat »zalaufa«, ker pa papirjev nikoli ni konca, si jih bom nekaj pustil za jutrišnji dan.

Med tem časom me pokliče moj partner Klemen Ptičak, ki pravi: »Ej, ob 14. uri pridi na Vič, testiramo.« Čas imam za še en telefonski klic. Na linijo dobim enega od ponudnikov kartonastih posodic za solate. Našim strankam želimo ponuditi tudi solatni krožnik, zato je treba najti lično posodo, ki jo bo mogoče reciklirati in ki funkcionalna tako za nas kot za naše stranke.

Torek, 5. avgust: Logistika je ključnega pomena

Poleg naše stalne ponudbe želimo popestriti našo ponudbo s kakšnim sezonskim hamburgerjem. Kako točno bi ga ponudili, še ne vemo. Morda bi ga imeli na točno določen dan v tednu ali pa recimo kar ves mesec. Novo vprašanje je tudi, kako bomo obvestili naše stranke, da bo ta informacija do njih prišla pravočasno. /.../

Sezonski hamburger, ki bo imel drugačen kruh, bomo ponudili v omejeni količini. Pri vprašanju kako pa moramo vsak nov izdelek umestiti v naše redne delovne procese, ki obsegajo vrsto opravil. Nekatera od njih so pranje in rezanje zelenjave, oblikovanje polpetov, pranje umazane posode, transport, skladiščenje, naročanje in ohranjanje zalog za nemoteno poslovanje, ravnanje z odpadki itn. /.../

Logistika je dejavnost v podjetju, ki ji na začetku nameniš najmanj prioritet, saj operiraš z manjšimi količinami. Ko zadeva preide na malce višji nivo, se začneš zavedati, da se je treba poglobiti in stvari optimizirati. Pri večjih količinah postaneta organizacija delovnih procesov ena najpomembnejših opravil za nadaljnje uspešno poslovanje podjetja, saj je ravno pri logistiki mogoče največ znižati stroške, ne da bi utrpela kakovost proizvodov ali storitev.

Sreda, 6. avgust:Nagrajevanje zaposlenih je učinkovito motivacijsko sredstvo, ki pa ni nujno dolgoročno

Naše poslanstvo temelji na treh glavnih elementih: kakovostne lokalne sestavine in kakovostna ponudba, usmerjenost k strankam, skrb za čistočo in higieno.

To so elementi, ki jih konstantno lovimo in nadgrajujemo. Praktično vse se vrti okoli teh treh stvari, zato je treba te elemente jasno predstaviti vsem sodelavcem, temu pa je treba prilagoditi procese dela. Vsi zaposleni znotraj podjetja jih morajo razumeti in upoštevati, saj bodo tako naše stranke vedno zadovoljne, plače zaposlenih bodo zagotovljene, pripadnost podjetju se bo povečala, podjetje pa bo sledilo svojim dolgoročnim ciljem.

Četrtek, 7. avgust:Vsi se radi vračamo tja, kjer imamo občutek, da smo doma

Ko sva bila s Klemnom še v fazi razvijanja recepta, sva se pogosto spraševala, kako se bo najin hamburger imenoval. Mnogo ljudi meni, da ime znamke ni poglavitnega pomena, ker znamka pridobiva ime s časom. Jaz pravim, da ni tako. Ime znamke je ravno toliko pomembno, kot so pomembni kvaliteta izdelka, okus, koncept, design, logotip, barve itd. Skratka, vsi ti elementi dopolnjujejo drug drugega in skupaj tvorijo celostno podobo blagovne znamke in pri oblikovanju te podobe se moramo resno vprašati, kakšno sporočilo želimo plasirati na trg. /.../

Podjetje mora jasno določiti, kaj želi predstavljati, in vsako podjetje bi moralo resno pristopiti k ustvarjanju lastne identitete. Identiteta (celostna podoba) podjetja je pomembna zlasti zaradi tega, ker se na tak način znamka distancira od konkurence, jo naredi unikatno in izraža zaupanje pri stranki. Vsi se radi vračamo tja, kjer imamo občutek, da smo doma.

Petek, 8. avgust:Organizacija dela je izjemno učinkovita pri obvladovanju stresa

Teden je naokoli in moram reči, da je spet precej hitro minil, petek pa je dan za pospravljanje pisarne in organizacijo zadev za naslednji teden. Ta bo pester, saj moram dokončati vrsto stvari, ki se vlečejo že nekaj časa. /.../

Naloge za naslednji teden sem si zadal precej jasno. Vse kaže, da se bo moja pisalna miza prelevila v Hoodburgerjev oddelek za marketing. Petkov večer pa bom iz tega razloga lahko preživel bolj umirjeno, saj sem si jasno zadal cilje, ki jih želim doseči v naslednjem tednu.

Postavljanje kratkoročnih ciljev v neki časovni okvir predstavlja zelo pomemben del samoorganizacije in organizacije dela. Tukaj moram priznati, da potrebujem še ogromno samodiscipline, saj vedno znova sam sebi dokazujem, da je to orodje zelo učinkovito. Potruditi se moram, da bo ta del organizacije prešel globlje v moje navade, saj je prav ta ključnega pomena pri obvladovanju stresa.