»Gre za največjo implementacijo naše rešitve do zdaj in podjetje Sears je ponoven dokaz, da lahko tudi manjša podjetja z inovativnimi rešitvami pripomorejo k izboljšanju poslovnih procesov, tudi v tako velikih sistemih, kot sta Staples ali Sears,« je povedal Davorin Gabrovec, ki v Bostonu vodi ekipo Databoxa.

V podjetju Sears so vodstvenim kadrom omogočili nenehen dostop do vseh ključnih informacij o poslovanju njihovih oddelkov, trgovin in podjetja preko pametnih telefonov. Gre za velik dosežek, ne samo v tehnološkem smislu, glede na veliko količino podatkov, ampak tudi v razumevanju (t.i. poslovni inteligenci) prikazovanja ključnih informacij na mobilnikih, je dodal Gabrovec.

Databox, ki razvija mobilno rešitev za dostop do poslovnih podatkov podjetja in pregled vseh ključnih kazalcev uspešnosti poslovanja preko pametnih telefonov, je sicer prejšnji teden tudi uradno predstavil novo »enterprise« različico aplikacije, ki je še posebej prilagojena večjim podjetjem. Poleg večje varnosti in izboljšane vizualizacije omogoča nova različica številne dodatne funkcionalnosti, med drugim tudi prejemanje dnevnih kartic uspešnosti, takojšnje obveščanje o spremembah kazalnikov in neposredni komunikaciji s sodelavci, pojasnjujejo v podjetju. »Preko številnih, vnaprej pripravljenih vtičnikov za podatkovne baze in spletne storitve, pa je zdaj moč Databox povezati tudi s številnimi Big Data podatkovnimi skladišči. Novo različico Databoxa sedaj uporabljajo tudi druga manjša podjetja, kot so LonelyPlanet, Ubisoft, Brightcove, in je na voljo tako za iOS kot za Android platformo,« so še sporočili iz podjetja, ki trenutno zaposluje 12 sodelavcev.