Dol z živimi obešalniki
Francesca Bellettini, ki je na čelo modne hiše Yves Saint Laurent stopila septembra lani, se je znašla pod posebnim pritiskom. Ameriška blogerka Shannon Bradley-Colleary je sprožila spletno peticijo, da bi jo odvrnila od rabe »podhranjenih« manekenk pri reklamiranju te blagovne znamke. Vznemirila jo je marčevska izdaja revije Vanity Fair. »Tudi ob moji visoki toleranci do skrajno ozkega života manekenk je videno tokrat preveč kruto. Mislim, da smo se vsi že preveč navadili gledati ženske, katerih telesa so samo še živi obešalniki za obleke,« je zapisala v svojem blogu ter dodala, da je ta krutost dvostranska – tako do manekenk, ki kaznujejo lastno telo, da dosežejo tako podobo, kot do mladih deklet, ki jim ti okostnjaki postanejo vzor. Shannon Bradley-Colleary zatrjuje, da njena ost ni naperjena proti manekenkam, ki opravljajo svoje delo, ampak proti poslovni praksi, ki jih sili v te nezdrave delovne pogoje. Kot mati dveh deklet je še posebej motivirana za boj tovrstnemu modnemu oglaševanju, ki ga je poimenovala kar »vojno proti ženskam«. V dveh tednih je peticijo podprlo več kot 45.000 podpisnikov, Bradley-Collearyjeva pa je zdaj že prepričana, da bo dosegla zadani cilj. Sprožiti hoče namreč gibanje, ki bo opogumljalo reklamne agencije in modne hiše k najemanju manekenk bolj zdravega videza. Korak za korakom seveda, največ za to pa bi lahko naredile seveda manekenke same, če bi prenehale stradati svoja telesa.