Podobnega eksperimenta se sedaj lotevajo v nizozemski agenciji, razlika je le ta, da je v primerjavi s facebookovo raziskavo njihova povsem javna. Uporabniki se lahko sami odločijo, ali bodo dejansko zdržali 99 dni brez logiranja, objavljanja statusov, komentiranja in všečkanja objav svojih prijateljev. »Tako kot številne druge uporabnike je tudi nas zmotil ta tajen eksperiment. Ko smo med seboj začeli razpravljati o uporabi omrežja, smo ugotovili, da ima vsak izmed nas kakšno težavno izkušnjo s facebookom,« razlaga Straathof. Presenetljivo so ugotovili negativno naravnanost do omrežja, čeprav ga imajo hkrati tudi radi. Pritoževali so se nad objavami fotografij, izgubljenim časom zaradi prekomerne rabe ali pričkanji z drugimi uporabniki. Tako so prišli do preprostega vprašanja, da bi bilo treba ugotoviti, kako se uporabniki počutijo brez facebooka. Od milijarde uporabnikov tega spletnega omrežja se jih je eksperimentu »99 days of freedom« doslej pridružilo že 20.000. Vsakih 33 dni jih bodo z agencije kontaktirali s kratkim vprašalnikom, kako se je v tem času njihovo življenje spremenilo.