Spletna stran 24ur.com je zabeležila 671.947 različnih slovenskih obiskovalcev in s tem dosegla 53,01-odstoten doseg; uporabniki so opravili 87,37 milijona prikazov.

Po številu obiskovalcev 24ur.com sledita najdi.si (496.444 obiskovalcev; 39,17-odstotni doseg; 33,81 milijona prikazov) in siol.net (485.845 obiskovalcev; 38,33-odstotni doseg; 54,67 milijona prikazov).

Prvi trojici do desetega mesta sledijo rtvslo.si, bolha.com, zurnal24.si, vizita.si, zadovoljna.si, avto.net in itis.si.

Spletna stran Slovenske tiskovne agencije (STA) je bila avgusta s 34.358 slovenskimi uporabniki na 64. mestu, uporabniki pa so opravili 1,08 milijona prikazov; doseg je bil 2,71-odstoten.

Doseg vseh 103 merjenih strani v obdobju med 1. in 31. avgustom znaša 1.229.443 različnih slovenskih obiskovalcev, ki so opravili nekaj več kot 608 milijonov prikazov.

Raziskava MOSS poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice, v obdobju 2009-2012 pa jo izvaja družba Valicon iz Ljubljane s podizvajalcem Gemius.

Raziskava MOSS: Več kot polovica uporabnikov na internetu večkrat dnevno

Avgusta je bilo v Sloveniji po oceni raziskave MOSS med 1.265.758 in 1.269.176 mesečnih uporabnikov interneta. Od tega je bilo 74 odstotkov oz. 1.267.467 mesečnih uporabnikov, prebivalcev Slovenije, starih od 10 do 75 let. Večkrat dnevno je sicer internet uporabljala več kot polovica uporabnikov.

V avgustovsko raziskavo MOSS so bile vključene 103 spletne strani, ki so pokrivale 97 odstotkov celotnega spletnega trga, kar predstavlja 1.229.443 mesečnih uporabnikov interneta.

Med njimi je bilo 55 odstotkov takih, ki internet uporabljajo večkrat dnevno. Vsak dan jih je internet uporabljalo 30,1 odstotka, nekajkrat na teden 12,8 odstotka, medtem ko jih je internet redkeje, a vsaj enkrat mesečno, uporabljalo 2,1 odstotka.

Med mesečnimi uporabniki interneta je 55 odstotkov moških in 45 odstotkov žensk, povprečna starost pa znaša 37 let.

Glede na zaposlitveni status je delež mesečnih uporabnikov interneta največji med zaposlenimi v podjetji, in sicer kar 37-odstoten. Sledijo zaposleni v javnem sektorju (13 odstotkov), ki jih s po 10 odstotki sledijo osnovnošolci in upokojenci. Tem so sledili študenti in samozaposleni (po osemodstotni delež).

Raziskava MOSS poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice, v obdobju 2009-2012 pa jo izvaja družba Valicon iz Ljubljane s podizvajalcem Gemius.