Za koncept avtonomnih vozil se zanimajo tudi pri Audiju in BMW-ju, medtem pa hitro napreduje tudi Google, ki je izdelal par povsem avtonomnih Toyotinih priusov. Googlovi avtonomni avtomobili so medtem že prevozili več kot 482 tisoč kilometrov. Spletno podjetje je poleg tega uspelo v zvezni državi Nevada uveljaviti zakonodajo, ki dovoljuje vožnjo avtonomnih avtomobilov. Kalifornija naj bi kmalu sledila Nevadi, Google pa naj bi lobiral celo v Washington D.C.-ju.

V preteklosti so skeptiki menili, da bi avtonomna vozila potrebovala preveč infrastrukture, zaradi česar bi bila nepraktična. Dr. Alberto Broggi, sicer profesor računalniškega inženirstva na Univerzi v Parmi in član Instituta električnih in elektronskih inženirjev (IEEE), je leta 2010 vodil projekt, ki je uspešno popeljal dva avtomobila od italijanske Parme do kitajskega Šanghaja brez voznika. Broggi je pojasnil, da bi dve obstoječi različici avtonomnega vozila pravzaprav potrebovali precej manj infrastrukture za uspešno in varno delovanje.

Zanimanje za avtonomna vozila je tako veliko, da je IEEE  nedavno objavil napoved, da bodo avtonomna vozila do leta 2040 predstavljala že kar 75 odstotkov vseh vozil na cesti. Organizacija je šla še dlje in napovedala spremembe, ki jih bo s seboj prinesel prehod na vozila, ki vozijo sama sebe.

Pri IEEE si predstavljajo, da v prihodnosti ne bomo več potrebovali prometnih znakov ali semaforjev, ker jih visoko razviti avtomobili ne bodo potrebovali za vožnjo in ohranjanje optimalne pretočnosti prometa. Verjamejo tudi, da bo z avtonomnimi vozili izginila tudi potreba po vozniških dovoljenjih.