Avto podatke iz okolice prejema s pomočjo kamere, ki je montirana na streho vozila ter vključuje radar in senzorje, s pomočjo laserja pa skenira ostale udeležence v prometu.

Prvi model, ki so ga pri Googlu modificirali, je Toyotin prius, poskusno vožnjo je imel v Las Vegasu, kasneje pa so njegovo delovanje testirali tudi v San Franciscu. Tekom testiranj je prevozil 225 tisoč kilometrov brez ene same prometne nesreče.

Direktor oddelka za motorna vozila v Nevadi meni, da so to "vozila prihodnosti“, Nevada pa je marca spremenila zakone, da bi lastniki lahko registrirali tudi takšna vozila. Za razliko od ostalih vozil, bodo avtomobili brez voznikov imeli rdeče registrske tablice, da bi se jih lahko prepoznalo v prometu.

Potem ko je Google naredil prvi korak, so za vozniška dovoljenja pričela prositi tudi druga podjetja, ki se ukvarjajo s podobnimi projekti. Rezultati pa so prepričali tudi zakonodajalce v zvezni državi Kalifornija, ki prav tako razmišljajo o spremembi zakonodaje, da bi omogočili vključitev avtomobilov brez voznika v cestni promet.