Profesor Stephen Scott, direktor britanske Nacionalne akademije za raziskave v starševstvu (NAPR), je izvedel raziskavo na vzorcu 300 družin in dokazal ne le, da negativna in nedosledna vzgoja pomeni več možnosti za vzgojo otroka z vedenjskimi motnjami, temveč, da na to vpliva tudi slab nadzor nad otrokovimi aktivnostmi.

Vse več je namreč staršev, ki po opažanju strokovnjakinje za vzgojo Sue Palmer otroke prepustijo elektronskim varuškam. "Namesto, da bi se otroci pogovarjali s svojimi starši in bi jim te prebrali pravljico za lahko noč, otroci gledajo televizijo ali pa se igrajo s katero izmed mnogih novih elektronskih naprav,“ je pojasnila strokovnjakinja.

Zaradi vse večjega števila otrok z motnjami vedenja se je britanska vlada odločila nameniti 5 milijonov funtov, kar je skoraj šest milijonov evrov za 50.000 družin, ki bodo v petih britanskih mestih lahko obiskovali tečaj za starše. Upajo, da bo takšna šola kmalu po opravljenem projektnem šolanju dostopna za vse starše.