Različne segmente nato povežejo skupaj in ustvarijo neke vrste spletno nadaljevanko, ki je edinstvena za vsakega gledalca posebej – odvisno je namreč, čigave posnetke gleda.

Beckinield je produkcij spletnega omrežja Theatrics.com. Pri seriji gre sicer za neke vrste žajfasto nadaljevanko, pri kateri lahko vsak sodeluje. Triminutni povzetki so vsak teden objavljeni na theatrics.com .

Begajoči del pa je, da ni nobene tedenske epizode. Igralci objavijo svoje posnetke, ki so dolgi od 30 sekund pa tudi do 5 minut. V teoriji si lahko vsak gledalec sam ustvari svojo izkušnjo, kratek pregled dogajanja pa je prihodnji teden objavljen na spletni strani.

Pri Beckinfieldu sodeluje okoli 4000 igralcev, čeprav jih le nekaj izberejo za tedenske povzetke. Tudi vi se lahko kadarkoli vpišete na listo igralcev, trenutno pa je število gledalcev približno enako kot tudi število igralcev.

Težava Beckinfielda je v tem, da mu je težko slediti, pišejo pri tehno portalu Mashable. Brez jasne zasnove in nobene neposredne interakcije med liki je malo verjetno, da bo oddaja dobila množično občinstvo.