Zavzeto bojevanje proti templarjem je pustilo sledi našemu najljubšemu natakarju, ki je postal hašašin. Skakanje po predniškem spominu je načelo njegov občutek za identiteto in ga razpelo med tri protagoniste, ki smo jih lahko spoznali v predhodnih izidih – med sodobnega Desmonda; legendarnega hašašina iz časa križarskih vojn Altairja; in Ezia Auditorje, ki ga je Desmond podrobneje spoznal v zadnjih dveh igrah.

Predzgodba igre je razložena precej bežno in kdor ni igral predhodnih iger, se verjetno ne bo najbolje znašel, ko se bo kot Desmond zbudil na digitalno ustvarjenem otoku, ki spominja na limbo v filmski uspešnici Izvor.

Vaša tokratna naloga bo ponovno vzpostaviti Desmondovo identiteto, to pa boste dosegli s podoživetjem še zadnjih poglavij življenj Altairja in Ezia Autidtoreja. Pot vas bo tokrat popeljala v otomanski Konstantinopel leta 1511, precej manj časa kot v prejšnjem delu pa boste preživeli v vlogi Desmonda. Le-ta je namreč ujet v vzdrževalnem programu v Animusu. Velikih korakov naprej v okvirni zgodbi tako ne gre pričakovati.

Sama igralnost Revelationsa je na enako visoki ravni kot njeni predhodniki. Vrača se prečudovita grafika in izjemen občutek zadovoljstva ob izredno vratolomnem plezanju po zgradbah, ki jih drugače lahko kot turisti zgolj opazujemo s strahospoštovanjem. Da pa bi plezanje in skakanje iz strehe na streho bilo še bolj tekoče, je starejši Ezio tokrat dobil kljukasto rezilo, ki služi kot podaljšek roke. Z njim pa se lahko tudi spušča po vrveh.

Nadgrajen je bi tudi sistem rekrutiranja novih hašašinov, ki je dopolnjen s pravimi mentorskimi izzivi. Nov element igre pa predstavlja tudi obramba hašašinskih brlogov pred napadi templarjev.

(Foto: Activision)

Dodatno novost predstavlja sestavljanje raznovrstnih bomb, ki vam bodo v kombinaciji s hašašinskimi vajenci izredno olajšale delo v spopadih in dovolile posvečanje večjega dela pozornosti na bolj ključne elemente igre. Pogrešamo pa možnost uporabe konja.

Kljub temu, da je raziskovanje in skakanje po strehah in ulicah Konstantinopla izredno izdelano, je včasih potovanje iz enega dela mesta do drugega lahko precej dolgotrajno. Še posebej, kadar niste blizu mreže tunelov. V teh primerih bi konji precej olajšali delo. Njihovo mesto so sicer zavzela padala, ki omogočajo zabavno jadranje nad mestom, a morate prvo splezati dovolj visoko.

Pohvaliti gre monumentalne misije, v katerih iščete izgubljene Altairove ključe. Te misije so zabavne že samo zaradi megalomanske velikosti okolja. Plezanje in skakanje po ruševinah pod Konstantinoplom je vsekakor eno od estetsko bolj zadovoljivih elementov igre.

(Foto: Activision)

Vrnil se je tudi večigralski sistem, ki je presenetil v prejšnjem delu. Tokrat uvaja nekaj novih iger, dodaja pa tudi zgodbovni element. Z napredovanjem boste namreč izvedeli dodatne podrobnosti o templarjih.

Assassin's Creed: Revelations ima sicer svoje slabosti. Predvsem manjka okvirna zgodba, ki je v tokrat skoraj povsem izpadla, izpadle pa so tudi precej zabavne misije, ki jih je v prejšnjem delu za seboj puščal primerek 16. Zamenjale so jih stranske uganke, ki spominjajo na naloge iz Portala in razkrivajo Desmondovo preteklost. To se sliši sicer zabavno, a so uganke zaradi slabe vodljivosti na trenutke tudi precej naporne, poplačilo pa tudi ni tako zabavno, kot so bile teorije zarote.

(Foto: Activision)

Kljub vsemu Assassin's Creed: Revelations ostaja odlična in zabavna igra, ki nadgradi na predhodniku in ohrani zanimanje za nova nadaljevanja.

Ocena: 8,5/10

Igra je dostopna za Playstation 3 in Xbox 360, v kratkem izide tudi PC različica.