"Ta metoda bo odprla nova vrata v iskanju Nezemljanov," sta prepričana Abraham Loeb in Edwin Turner. Strokovnjaka menita, da lahko s pomočjo velikih teleskopov odkriti umetno svetlobo, ki prihaja s temnih strani 687 planetov, kolikor so jih odkrili v oodaljenih galaksijah.

Glede na to, da sončna svetloba pušča drugačen "podpis" kot umetna, bo dokaj enostavno videti razliko med takšnimi svetlobnimi signali, ki jih lahko v vesolju najdejo teleskopi. Tako je vsaj v teoriji.
Največjo težavo bo, seveda, predstavljala oddaljenost, saj so nekateri planeti, ki jih je treba opazovati, oddaljeni na milijone svetlobnih let. Zaradi tega so se znanstveniki do sedaj osredotočali na radio signale kot na definitiven znak obstoja nekih drugih civilizacij v vesolju.

Loeb in Turner menita, da bi se namesto na takšne signale odslej morali osredotočati na iskanje umetne svetlobe. Nočna razsvetljava bi bil logičen element katerekoli razvite civilizacije, zaradi česar bi tej taktiki morali dati vsaj priložnost, menita znanstvenika. Sicer tudi sama menita, da so možnosti za uspešno odkritje Nezemljanov s to metodo izjemno majhne, vsaj dokler ne bomo razvili še močnejših in boljših teleskopov. A bi vendarle rada vsaj poizkusila