"Rezultati iskanja so, podobno kot še čisto topli piškoti iz pečice ali prijetno ohlajeno sadje na vroč poletni dan, najboljši, če so še sveži," je ob tej priložnosti na blogu zapisal Amit Singhal iz Googla.

Četudi uporabnik pri iskanju tega posebej ne navede, zelo verjetno želi rezultate, ki so relevantni in časovno čim bolj sveži, nadaljuje Singhal.

Zato so se v Googlu odločili, da njihov iskalni algoritem nadgradijo tako, da se bodo na vrh rezultatov iskanja uvrstili najbolj relevantni in aktualni zadetki.

Ta nadgradnja, ki bo višje uvrščala bolj sveže informacije, naj bi po ocenah Googla vplivala kar na 35 odstotkov vseh iskanj, ki jih uporabniki opravijo prek njihovega iskalnika.

Vplivala bo denimo na iskanja, s katerimi uporabniki iščejo informacije o vročih aktualnih dogodkih, kot je denimo kakšna naravna katastrofa, ali drugih temah, kot so komentarji zelo priljubljenih novih potrošniških izdelkov.