Vodja testiranja pri zvezi potrošnikov Boštjan Okorn je pojasnil, da so letos potrošniške organizacije preizkusile sredstva za zaščito pred soncem z visokim zaščitnim faktorjem SPF 30, ki je primeren za vso družino in dovolj močan, da dobro ščiti celo poletje.

"Letos je črno piko dobil izdelek, ki ga je mogoče kupiti samo v neposredni prodaji in eden izmed eko izdelkov, kar pa nikakor ne pomeni, da ekološka kozmetika ne pomaga pri zaščiti pred soncem, saj to dokazuje drugi eko izdelek na testu," je pojasnil Okorn.

Kot so še sporočili iz zveze, predvsem cenejši izdelki vsebujejo vse več opozoril, ki jih zahtevajo potrošniške organizacije, na drugi strani pa se številni proizvajalci še vedno radi pohvalijo z različnimi trditvami, ki vzbujajo pri potrošnikih upanje v superiornost njihovih izdelkov. "Med trditvami so pogoste, da je bilo sredstvo dermatološko preizkušeno, da je brez parabenov in alergenov," še dodaja Okorn.

Test je po mnenju zveze potrošnikov pokazal, da potrošniki še ne smejo zaupati vsem sredstvom za zaščito pred soncem, obenem pa se je izkazalo, da lahko tudi naravno sredstvo zagotavlja dobro zaščito.

V sporočilu za javnost na zvezi predvsem opozarjajo potrošnike, da se izogibajo močnemu opoldanskemu soncu, saj tudi sredstva za sončenje z visokim faktorjem SPF ne zagotavljajo popolne zaščite pred ultravijoličnim sevanjem.