Novi oglasi bodo na spletu ponujali tudi možnost izračuna, da ljudje ugotovijo, koliko v povprečju dejansko spijejo. Moški dnevno ne bi smeli spiti več kot tri ali štiri enote alkohola, medtem ko za ženske velja manjša številka – dve do tri enote alkohola.

Organizacija Change4Life bo z dvema milijonoma letakov širila svoje sporočilo po Veliki Britaniji, pivce alkohola pa bodo spodbujali k "dnevom brez alkohola", uporabi manjših kozarcev ali uživanju pijač z manjšo vsebnostjo alkohola.

Kampanja je posledica raziskave, pri kateri je sodelovalo 2000 ljudi. Med drugim se je izkazalo, da se 85 odstotkov Britancev ne zaveda, da je pitje prek priporočenih meja izjemno nevarno in poveča tveganje za raka na prsih. Okoli 65 odstotkov ljudi ne ve, da se s prekomernim pitjem poveča nevarnost, da bodo oboleli za rakom črevesja, 59 odstotkov pa se ne zaveda, da prekomerno pitje poveča tveganje za raka ustne votline in grla.