Mercator pri oblikovanju svojih trgovskih linij izhaja iz potreb, ki jih imajo različne skupine naših uporabnikov. V skladu z našo filozofijo družini prijaznega podjetja, prizadevanji, da ponudimo kakovost po konkurenčnih cenah in iz želja družin z otroci, je leta 1999 nastal tudi Lumpi. V desetih letih je to postala ena od naših najbolj priljubljenih znamk, ki vključuje že več kot 200 izdelkov in jo v Sloveniji pozna 90 odstotkov ljudi. To so kakovostni, varni in zdravju prijazni izdelki, ki so namenjeni otrokom do desetega leta starosti. Najpomembnejši del med njimi predstavljajo prehranski izdelki. Prav njim namenjamo še posebno pozornost in tudi pri tokratni prenovi je bil naš glavni cilj nadgradnja kakovosti prehranskih izdelkov,« je dejala mag. Mateja Jesenek, članica Mercatorjeve uprave za trženje, nabavo, razvoj prodajnih formatov in dopolnilne storitve.

Razvoj kakovosti

Prenova prehranskih izdelkov je potekala v sodelovanju s strokovnjaki s Pediatrične klinike Ljubljana in z Zavoda za zdravstveno varstvo Kranj. Ti so na podlagi svojega strokovnega znanja ter slovenskih in evropskih smernic in direktiv o zdravi prehrani otrok oblikovali priporočila za razvoj linije Lumpi. Posameznim izdelkom je bil odvzet sladkor ali sol, zmanjšana količina aditivov in maščob. »Na ZZV Kranj smo pri oblikovanju priporočil za prenovo linije Lumpi sledili predvsem cilju doseči čim nižjo vsebnost aditivov, umetnih arom in barvil, predvsem tistih, ki niso nujno potrebni. Nekateri aditivi v živilih namreč morajo biti prisotni za ohranjanje njihove varnosti in so zato sprejemljivi, še posebej če starši za svoje otroke v pravi meri kombinirajo kupljeno in svežo hrano, ki je vključena tudi v linijo Lumpi,« je svoje delo opisala Majda Pohar, dr. med., vodja Oddelka za higieno na ZZV Kranj.

V linijo Lumpi so bili ob prenovi dodani tudi nekateri novi izdelki, predvsem sveže sadje in zelenjava. Linija Lumpi sedaj vključuje različne izdelke iz vseh prehranskih skupin, s čimer staršem omogoča, da svojim otrokom pripravljajo uravnotežene in raznolike obroke. Kakovosten izbor izdelkov Pediatrična klinika in ZZV Kranj potrjujeta tudi s svojim žigom v obliki sončka na embalaži. »Tudi v Sloveniji se povečuje problematika otrok s prekomerno težo, ki je posledica nezdravega življenjskega sloga. Prenovljeni izdelki Lumpi naj bi staršem zagotavljali, da po njih lahko posegajo brez bojazni pred previsokimi vsebnostmi sladkorja, soli, maščob in konzervansov, obenem pa nabor izdelkov omogoča kombiniranje vseh potrebnih hranilnih snovi, ki jih otroci potrebujejo,« je dejala asist. dr. Nataša Bratina, vodja Oddelka za diabetes na Pediatrični kliniki v Ljubljani.

Nova podoba in novi junaki

Kakovostno ponudbo prehranskih izdelkov Lumpi dopolnjuje tudi nova zunanja podoba. Ta je bolj pisana in dinamična, najbolj pa jo zaznamujejo novi Lumpi junaki, ki z začetnicami svojih imen sestavljajo ime Lumpi. Luki, Uma, Miki in Pia so štirje prijatelji, ki jih spremlja še živalca Iki. Njihova podoba je bila izbrana z natečajem ilustratorjev, dokončno pa so bili oblikovani s sodelovanjem otrok, ki so jih vprašali za mnenje in njihove predloge tudi upoštevali. Lumpi junaki so radovedni in navihani kot vsi otroci, zato se bodo najmlajšim lahko približali in tako staršem pomagali spodbujati razvoj zdravih prehranskih navad pri otrocih. Nove junake bodo otroci spoznavali prek albuma z zgodbicami, Lumpi pesmice in plesa.

Lumpi za boljše počutje celotne družine

Mercator je že dve leti nosilec certifikata Družini prijazno podjetje, zato je tudi ob prenovi linije Lumpi dodatno skrb posvetil kakovostnemu življenju in počutju družin. Ustanovili so Lumpi klub, namenjen vsem imetnikom kartice Mercator Pika, ki svojim članom zagotavlja ugodne nakupe, hkrati z njim pa je nastala tudi spletna stran www.lumpi.si s številnimi koristnimi informacijami za družine. Pred Mercatorjevimi nakupovalnimi centri so uvedli posebna Lumpi parkirna mesta za starše, ki s seboj prevažajo tudi naraščaj z vozičkom, v Mercatorjevih restavracijah pa bo otrokom na voljo zdrav Lumpi obrok.

Novo Lumpi reševalno vozilo za bolne otroke

Svojo skrb za otroke je Mercator ob prenovi linije Lumpi potrdil tudi z donacijo Lumpi reševalnega vozila namenjenega prevozu otrok na preiskave. Reševalno vozilo je namenjeno Pediatrični kliniki Univerzitetnega kliničnega centra Ljubljana. »Za nekatere otroke pride tudi dan, ko morajo igro zaradi bolezni začasno izpustiti. Želimo si, da je Lumpi z njimi tudi takrat in jih razveseljuje na svoj simpatičen način. Zato Pediatrični kliniki z veseljem predajam v uporabo nov Lumpi rešilni avto. Ta avto je naslednik prejšnjega, ki je kar nekaj let dobro služil svojemu namenu in iskreno upam, da bomo tudi z njim vsaj malo olajšali okoliščine tistim otrokom, ki bodo morali v bolnišnico,« je ob predaji dejala Mateja Jesenek, članica Mercatorjeve uprave.

V imenu Pediatrične klinike je vozilo prevzel njen strokovni direktor prof. dr. Rajko Kenda, ki je ob prejemu izjavil: »Lumpijevega rešilca so naši mali pacienti navajeni že od leta 2003, ko smo na cesto dali prvega s tem imenom. Prepričan sem, da bodo veseli tudi novih Lumpi junakov, ki jim bodo delali družbo na poti. Veselimo pa se ga predvsem sodelavci na Pediatrični kliniki, saj smo z njim pridobili prepotrebno vozilo, ki smo ga od poškodbe prejšnjega zelo pogrešali.«