To je samo majhen odstotek večstomilijardnega svetovnega oglaševalskega trga. Ker pa je na svetu že več kot tri milijarde mobilnikov, je jasno, da mobilno oglaševanje ponuja ogromno možnosti.

Zadnja raziskava "Going Mobile" analitikov združenja Online Publishing Association (OPA) je pokazala, da bi bili uporabniki pripravljeni sprejemati oglase na svoj mobilnik, če bi dobili za to kaj v zameno. Danes lahko kar 75 odstotkov uporabnikov v Severni Ameriki in zahodni Evropi prek svojega mobitela dostopa do interneta, vendar bi le tretjina od njih tolerirala oglaševanje v zameno za brezplačne mobilne vsebine. "Raziskava je pokazala, da imamo zdrave temelje za mobilno oglaševanje," je povedala predsednica OPA Pam Horan. Ta ogromen potencial oglaševanja pa je pripeljal do nekakšne mrzlice, saj si vsi, od mobilnih operaterjev, medijskih hiš do internetnih iskalnikov, želijo odrezati kar največji kos pogače.

Tako sta Google in Yahoo že začela oglaševati na svojem mobilnem portalu. Pred kratkim je največji mobilni proizvajalec, finska Nokia, napovedal, da pripravlja novi storitvi, ki bosta oglaševalcem pomagali pri urejanju njihovih mobilnih oglasov. "Zanimivo bo spremljati, kako se bomo operaterji odzvali na Nokiino storitev. Nokia z njimi ne želi tekmovati, ampak hoče delovati kot ponudnik storitve. Vseeno pa bodo operaterji s tem imeli velike težave, saj bi Nokia s to storitvijo postala center mobilnega oglaševanja," je povedal Eden Zoller, analitik pri Ovumu. Konflikt, ki nastaja tu, je preprost. Operaterji imajo neposreden dostop do podatkov, do katerih vsebin uporabniki dostopajo, prav tako pa do podatkov, po kateri poti pridejo do njih. Drugi igralci, kot sta Google in Nokia, pa si želijo večjega dostopa do končnih uporabnikov. "Vprašanje, kdo je lastnik uporabnika, ustvarja napetost med operaterji in ponudniki. Realnost je taka, da bi to morala biti oba," pravi Charles Golvin, analitik pri Forrester Research. Večina analitikov je prepričana, da zid operaterjev okoli uporabnikov ne bo trajal večno, vendar je trenutno to še vedno realnost. Da pa bi mobilno oglaševanje zares postalo uspešno, bi morali oglaševalci in medijske hiše tesno sodelovati z mobilnimi operaterji.