Vodilni menedžerji ugotavljajo, da internet in mobilna telefonija sicer zmanjšuje branost časnikov in gledanost televizije, vendar obenem internet prinaša tudi nove načine zaslužka. Diskusija pa se je vrtela predvsem okoli percepcije, da novi mediji kopljejo grob tradicionalnim.

"Internetni mediji ne morejo zmagati"

„Različni Googli današnjega interneta, so pravzaprav Custerji modernega sveta, tradicionalni mediji pa smo pleme Sujev,“ meni generalni direktor Time Warnerja Richard Parsons. „Tudi oni bodo izgubili, če se bodo spustili v spopad z nami.“

Velik problem tudi kršenje avtorskih pravic

Direktor Time Warnerja je tudi branil odločitev podjetja, da se je skupaj z Viacomom spustil v tožbo proti Googlu zaradi kršenja avtorskih pravic na strani z videoposnetki YouTube, saj da niso imeli nobene druge možnosti, ker Google ni bil pripravljen na kompromis.

Vsi prijatelji, vsi sovražniki

Živimo v svetu, kjer smo partnerji z vsemi, obenem pa v boju vseh proti vsem,“ je povedal direktor družbe News Corporation Peter Chernin in dodal, da „tradicionalni mediji prav gotovo ne umirajo.“