V Lufthansi so po pisanju tujih tiskovnih agencij povedali, da je bilo zaradi stavke prizadetih okoli 26.000 potnikov, do manjših težav pa je prihajalo tudi na drugih večjih nemških letališčih, kjer pa kabinsko osebje ni stavkalo. Tokratna stavka je bila namreč časovno in krajevno omejena, izvajalo pa jo je le osebje na letalih, ki letijo iz Frankfurta.

Družba Fraport, ki upravlja z drugim največjim evropskim letališčem, je zaradi zmede na letališču za 90 minut ustavila celo večino letov iz Evrope, katerih cilj je bil Frankfurt. Zato je stavka vplivala na celotno Evropo, čeprav z ljubljanskega letališča dopoldne o težavah na primer niso poročali.

V sindikatu Ufo, ki naj bi zastopal okoli dve tretjini vseh članov kabinskega osebja nemškega prevoznika, so stavko označili za velik uspeh, čeprav jim je žal za neprijetnosti, ki jih je stavka povzročila za potnike in letališko osebje. Ob tem niso želeli povedati, kolikšen delež zaposlenih je stavkal.

Medtem ko v Lufthansi upajo na mirnejši konec tedna, pa so sindikalisti že zagrozili z novimi stavkovnimi aktivnostmi. "Kmalu bodo sledili novi stavkovni ukrepi," so napovedali.

Kabinsko osebje Lufthanse si prizadeva za petodstotno zvišanje plač za 15 mesecev z začetkom letošnjega januarja. Pri tem se sklicujejo na dejstvo, da so tri leta njihove plače mirovale. Nasprotujejo tudi uporabi začasnega kabinskega osebja.

Za stavko so se odločili, potem ko so pogajanja z vodstvom družbe v noči na torek propadla. Zadnja ponudba vodstva nemškega letalskega prevoznika naj bi bila zvišanje plač za okrog 3,5 odstotka.

Medtem ko v Lufthansi sindikat pozivajo nazaj za pogajalsko mizo, pri čemer svoj zadnji predlog ocenjujejo kot ustrezen, pa sindikalisti menijo, da mora vodstvo družbe ponudbo za preklic stavke izboljšati.