Kampanjo je v gibanje spravila Ariane Sherine, kolumnistka časopisa The Guardian. Na njeno idejo se je odzvalo veliko ljudi in donatorjev, zato je Britansko humanistično združenje prevzelo tehnični del kampanje. Istočasno je profesor Richard Dawkins, avtor knjige "Bog kot zabloda“, obljubil, da bo vsako donacijo podvojil in sicer do meje 7,500 evrov. Če bodo uspeli zbrati 15 tisoč evrov bo lahko s plakati štiri tedne opremljenih kar 30 londonskih avtobusov. Začetek kampanje je bil v petek zjutraj, a je bila ta vsota dosežena že po dveh urah. Če bo denarja dovolj, bodo kampanjo razširili še na ekrane znotraj avtobusov.

Kampanja dokazuje, da obstajajo tudi Britanci, ki imajo dovolj verskih sporočil na plakatih. Cilj te kampanje naj bil ljudem pokazati drugačno različico sveta, ne versko, ki se vedno boji višjih sil, pa tudi predstavitev ateizma kot pozitivne in osvobajajoče alternativne religije.