Tega so se začeli zavedati tudi na Mestni občini Ljubljana, saj so po včerajšnjem sestanku s predstavniki civilne iniciative predstavili rešitve, s katerimi bodo kratkoročno in dolgoročno uredili razmere na Tbilisijski. Tkavc je bil s sestankom z županom zadovoljen, saj je po njegovih besedah občina k reševanju prometne problematike pristopila zelo pozitivno.

Peter Skušek iz Oddelka za gospodarske dejavnosti in promet je povedal, da dolgoročno ureditev vidijo v izvedbi dveh krožišč, in sicer na križišču Tbilisijske ulice s Tomažičevo ulico in Jamovo cesto. Ti krožišči sta bili načrtovani že pred dvanajstimi leti, a do uresničitve ni prišlo. Stanovalci so po Skuškovih besedah takrat nasprotovali krožiščema, ker naj bi se zaradi njiju promet preveč približal stanovanjskim objektom in ker bi izgubili parkirna mesta. MOL se je s Tkavcem dogovorila, da bo civilna iniciativa od stanovalcev poskušala pridobiti soglasje za ureditev obeh krožišč.

Do takrat pa bodo "krizno situacijo gasili" s postavitvijo začasnega semaforja na križišču Tbilisijske ulice in Jamove ceste, ki naj bi ga namestili v roku enega tedna. Tkavc je zadovoljen, ker je MOL obljubila, da bo omejitev hitrosti na vsej Tbilisijski ulici zmanjšala na 40 kilometrov na uro. Prav tako bo MOL kmalu začela gradnjo pločnika in kolesarske steze med Intersparom in KPL, na novem prehodu za pešce pri Sparu pa bo nameščena grbina.

Civilna iniciativa, ki se je organizirala konec leta 2008 po tragični smrti devetletne deklice, ki jo je pri prečkanju prehoda za pešce povozil tovornjak, je že prej zahtevala izvedbo omenjenih ukrepov, a je občina v enem letu ugodila le nekaterim zahtevam. In sicer so v bližini vrtca in Osnovne šole Bičevje uvedli cone, kjer je največja dovoljena hitrost 30 kilometrov na uro in zarisali nov prehod za pešce.

Skušek pojasnjuje, da je Tbilisijska ulica obremenjena s prometom zaradi nakupovalnega središča in poslovne cone. Vinko Stojnšek, tiskovni predstavnik Policijske uprave Ljubljana, je potrdil, da je Tbilisijska ulica ves dan zelo obremenjena s prometom, vendar pa po skupnem številu prometnih nesreč ne izstopa med ljubljanskimi ulicami. Stojnšek dodaja, da policija sodeluje pri komisijskih ogledih Tbilisijske ulice, na katerih poskušajo najti rešitve za večjo varnost, vendar je urejanje prometne signalizacije in infrastrukture v domeni MOL. Policisti občasno opravljajo nadzor nad spoštovanjem cestnoprometnih predpisov, celodnevno prisotnost policije samo na tej ulici pa je po Stojnškovih besedah nemogoče zagotoviti. Tiskovni predstavnik PU Ljubljana pojasnjuje, da tudi prisotnost policije še ne pomeni stoodstotnega zagotavljanja varnosti.