Viadukt Tržiška Bistrica so odprli septembra leta 2003 in je dolg 420 metrov, visok pa od dobrih sedem do dobrih deset metrov. Celoten avtocestni odsek med Naklim in Podtaborom (4,3 kilometra) je takrat državo stal 2,6 milijarde tolarjev. Izvajalec del je bil SCT. Že pred nekaj tedni so odkrili napako v diletaciji (kovinska pregrada v cestišču na obeh koncih mostu) in hitrost prometa na mostu najprej omejili na 80, nato pa na 60 kilometrov na uro. Ta teden bodo sicer zaključili čiščenje in prilagoditev vtočnih jaškov, a bodo delno zaporo avtoceste ohranili, saj bo treba zamenjati omenjeno diletacijo, ki je sicer še vedno v garanciji. "Ker gre za nabavo materiala iz tujine in za izdelek, ki ni serijski, v tem trenutku težko napovemo trajanje zapore. Ocenjujemo ga na približno tri mesece," je povedal Marjan Koler z Darsa. Sreča v nesreči za vse davkoplačevalce, ki so včeraj (in bodo še tri mesece) bentili v stoječi koloni, je lahko le ta, da se garancija za ta viadukt izteče septembra, kar pomeni, da če bi odlašali s popravilom in na primer čakali na bolj ugoden čas po glavni turistični sezoni, bi popravilo padlo na pleča države, v tem primeru pa naj bi bil to strošek izvajalca, se pravi SCT.
Gorenjska avtocesta kot parkirišče: včeraj od Naklega do Podtabora tudi več kot 45 minut vožnje
Gorenjska avtocesta od Naklega do Podtabora, pa tudi naprej do Radovljice je bila včeraj videti kot parkirišče, saj so avtomobili stali v koloni, ki se je začela že pri izvozu Kranj - vzhod (smer Naklo). Razlog za nepopisno gnečo je začetek obnove slabih pet let starega viadukta Tržiška Bistrica, po katerem promet teče le po enem voznem pasu, kot vse kaže, pa bo tako še tri mesece. "Vožnja" od Naklega pa do Podtabora je po besedah voznikov včeraj lahko trajala tudi več kot 45 minut, prav po polžje pa se je promet odvijal tudi naprej po gorenjski avtocesti vse do Radovljice.