Viadukt Tržiška Bistrica so odprli septembra leta 2003 in je dolg 420 metrov, visok pa od dobrih sedem do dobrih deset metrov. Celoten avtocestni odsek med Naklim in Podtaborom (4,3 kilometra) je takrat državo stal 2,6 milijarde tolarjev. Izvajalec del je bil SCT. Že pred nekaj tedni so odkrili napako v diletaciji (kovinska pregrada v cestišču na obeh koncih mostu) in hitrost prometa na mostu najprej omejili na 80, nato pa na 60 kilometrov na uro. Ta teden bodo sicer zaključili čiščenje in prilagoditev vtočnih jaškov, a bodo delno zaporo avtoceste ohranili, saj bo treba zamenjati omenjeno diletacijo, ki je sicer še vedno v garanciji. "Ker gre za nabavo materiala iz tujine in za izdelek, ki ni serijski, v tem trenutku težko napovemo trajanje zapore. Ocenjujemo ga na približno tri mesece," je povedal Marjan Koler z Darsa. Sreča v nesreči za vse davkoplačevalce, ki so včeraj (in bodo še tri mesece) bentili v stoječi koloni, je lahko le ta, da se garancija za ta viadukt izteče septembra, kar pomeni, da če bi odlašali s popravilom in na primer čakali na bolj ugoden čas po glavni turistični sezoni, bi popravilo padlo na pleča države, v tem primeru pa naj bi bil to strošek izvajalca, se pravi SCT.