Na inštitutu Mediana so ugotovili, da so radii z oglaševanjem zaslužili okoli 23,4 milijona evrov, kar je 1,3 odstotka več v primerjavi z letom 2010. Zato pa je več kot 60 družb, ki so ob RTV po evidencah regulatorja (Apek) lastnice radijskih frekvenc, v minulem letu ustvarilo slabih 28 milijonov evrov prihodkov, kar predstavlja šestodstotni upad glede na predlani. Kaj je vzrok za tolikšno razliko, ni natančno znano, je pa treba upoštevati, da nekatere od družb tržijo še časopise in druge tiskane medije. Na tem področju je namreč lani prišlo do večmilijonskega upada. O ostrih razmerah na radijskem trgu pa jasno priča primer Radia Slovenija, kjer so načrtovali desetodstotni dvig prihodkov iz oglaševanja, na 2,9 milijona evrov, doživeli pa skoraj 20-odstotni padec, na manj kot 2,2 milijona evrov. Povsem drugače je pri drugih velikih igralcih na trgu.

Družbe, zbrane okoli Radia Glas Ljubljane (RGL), so namreč leta 2011 povečale prihodke za visokih 14 odstotkov, na več kot tri milijone evrov, s čimer so se nevarno približali Oblakovim radiem. Radio Aktual, Radio Salomon, Radio Veseljak in Radio Kum obvladuje tiskarski in medijski baron Martin Odlazek. Zato pa je med obema radijskima skupinama v primerjavi z letom 2010 ena velika razlika - v ustvarjenem dobičku. Praktično vse Odlazkove družbe, ki so še predlani ustvarile prek 100.000 evrov čistega dobička, so lani poslovale z minimalno izgubo. Vse kaže, da pa so se Oblakove družbe na drugi strani povsem pobrale. Več kot 300.000 evrov izgube, ki jo je v večini ustvaril Radio Antena, jim je uspelo lani spreobrniti v več deset tisoč evrov čistega dobička. Negativna sta bila le Radio Ce 1 in Radio Šport, ki pa ob tem sploh nista imela prihodkov. Okoli ducat družb, hčera Oblakovega Infoneta Medie, je skupaj s podjetjem Šprah (Radio Fantasy) v lasti Roberta Špraha lani ponovno preseglo tri milijone evrov prihodkov.

Če radii, vključeni v mrežo Infonet, še naprej "životarijo" oziroma ustvarjajo nizek dobiček, pa ne moremo enako reči za matično družbo Infonet Media. Ta je v 51-odstotni lasti Oblaka, tudi lani pa je imela rekordne prihodke in izjemno visok dobiček, več kot 1,5 milijona evrov. Čiste prihodke od prodaje, ki jih velik del ustvari s podrejenimi radii, je sicer povečala "le" za dobro desetino, na 6,5 milijona evrov, vendar je obenem privarčevala pri stroških in več kot potrojila dobiček iz poslovanja (EBIT). Stroški dela za povprečno 15 zaposlenih so glede na leto 2010 padli kar za četrtino, stroški storitev pa so bili okoli dva odstotka pod predlanskimi. Za kaj so v Infonetu Medii porabili dobre štiri milijone evrov, ni znano, saj so natančnejši razrez odhodkov objavili le za leto 2010. Takrat so največ, 1,27 milijona evrov, porabili za opravljanje storitev radijskih postaj, čez pol milijona evrov je bilo namenjeno trženju, za oglaševanje in radijske novice pa okoli 385.000 oziroma 255.000 evrov.

Nedaleč za Oblakovimi in Odlazkovimi radii sta Radio Celje in Radio Ptuj, ki pa poleg radijske dejavnosti izdajata tudi časopis, prvi Novi tednik, drugi Štajerski tednik. Prva družba (NT&RC), ki je v lasti Anice Šrot Aužner, soproge Boška Šrota, Kapitalske družbe in Odlazkovega Dela - TČR, je lani ustvarila 1,8 milijona evrov prihodkov, kar je šest odstotkov manj glede na leto 2010. Za nameček je zdrsnila v izgubo. Njene usode pa ni delil izdajatelj drugega radia, Radio tednik, ki je v lasti Andreja Hladnika, Sandija Čučka in družbe Delo. Tudi ta se je soočil z upadom prihodkov, a le za odstotek, na 1,75 milijona evrov. Obenem je močno zvišal čisti dobiček, na 25.000 evrov.

Več kot milijon evrov obračajo tudi družbe, ki predvajajo Radio Ognjišče, Radio City, Radio Center, Radio Rogla, Radio Zeleni val. Iz omenjene druščine pa sta se glede na leto 2010 poslovila Radio Velenje (975.000 evrov) in Radio Hit (858.000 evrov), saj sta se morala soočiti s skoraj četrtino nižjimi prihodki.