Minister za obrambo Aleš Hojs je že od nastopa svojega mandata poudarjal spremembo pogodbe, vendar v smeri da se število osemkolesnikov zmanjša in zagotovi minimum, ki je potreben za vzpostavitev srednje bataljonske bojne skupine. Večkrat je omenil, da bi dokupili še okoli 20 osemkolesnikov in jih tako skupno imeli 50.

Vendar je minister svoje stališče spremenil. V pogovoru za Radio Slovenija je dejal, da jim je proizvajalec oklepnikov ponudil nekaj možnosti, ki pa so tako za ministrstvo kot zanj nesprejemljive. Po teh predlogih bi se namreč podaljšal čas dobave, s tem pa tudi cene ne bi bile več take, kot so jih dosegli s pogajanji, temveč "kar nekajkrat višje".

Minister meni, da bi lahko v dobrem mesecu dni "uspeli zadevo pripeljati do te točke, ko bo moral tudi izvajalec povsem odprte karte dati na mizo". Dodal je, da bi lahko zgodbo zaključili še letos, in sicer tako, da Slovenija ne bo imela izgube, ob tem pa ni izključil možnosti, da bi se izpogajali v smer prekinitve dobav. Hojs je tukaj spomnil, da je proizvodnja v Sloveniji ustavljena, proizvodno linijo oziroma stroje pa so že odpeljali, zato meni, da gre tukaj "za kar nekaj blefiranja proizvajalca oziroma dobavitelja te opreme".

Slovenija bi morala sicer do letos prevzeti 86 patrij, prevzela pa jih je 30. Kot so za STA pojasnili na ministrstvu za obrambo, je 26 vozil pri 74. motoriziranem bataljonu Slovenske vojske v mariborski vojašnici, štiri vozila pa uporabljajo pripadniki slovenskega kontingenta sil Isaf v Afganistanu. Po pogodbi iz leta 2006, ki še velja, država skupaj kupuje 135 patrij, od tega 110 polno opremljenih.