Černač pravi, da če bi kot minister imel možnost odločanja, bi že sprejel odločitev, da bi v roku dveh let dobili ustrezen sistem za cestninjenje tovornih vozil v prostem prometnem toku, ki ga v nekaterih sosednjih državah že imajo, in to brez dodatnih zadolžitev. "Vendar je to odgovornost Darsa in tistih, ki so za to dobro plačani," je poudaril.

Černač se je dotaknil tudi nove proge Koper-Divača oziroma t.i. drugega tira. Meni, da je tu problem financiranje. "Če bi začeli pripravljalna dela in porabili 100 milijonov evrov, nimamo pa zaključene finančne konstrukcije v celoti, bi se nam čez nekaj let lahko zgodil novi Teš 6," je poudaril.

Glede evropskih sredstev je minister pojasnil, da je problem neustrezno načrtovanje in nepravočasna razporeditev sredstev po posameznih namenih in potrebah. "Projekte imamo predvsem na železniški infrastrukturi in na avtocestnem delu, vendar niso vsi dovolj dobro pripravljeni za izvedbo," je dejal minister in dodal, da je tu problem predvsem v tem, da se novi odseki prepočasi umeščajo v prostor. Primanjkuje pa tudi sredstev, ki naj bi jih zagotavljala država iz proračuna.