To pomeni, da bo mestna občina težko že poleti našla zasebnega partnerja za projekt garažne hiše, saj ni verjeti, da bi se ta v naložbo spustil, še preden bi gradbeno dovoljenje postalo pravnomočno. Tako v primeru Kolizeja kot garaže pod tržnico je med pritožniki okoljevarstvena organizacija Alpe Adria Green, znana predvsem po nasprotovanju gradnji plinskih terminalov v Tržaškem zalivu. V pritožbi na gradbeno dovoljenje za garažno hišo pod tržnico, ki jo je upravna enota v celoti zavrgla, organizacija opozarja na javni interes varovanja kulturne dediščine in mestnega okolja, ki naj bi bil ob gradnji garaže ogrožen. Upravna enota njihovih argumentov ni upoštevala, saj jim ni priznala niti statusa stranke v postopku.

Veliko bolj pa zna občini pri garažni hiši štrene premešati Nadškofija Ljubljana, ki kot stranka v postopku nastopa zaradi bližnjega semenišča in ljubljanske stolnice. V nadškofiji so nam pojasnili, da so se pritožili, ker so kot lastniki prvorazrednih umetnostno-kulturnih spomenikov dolžni poskrbeti za njihovo varnost. "Ker za varnost stavb v vplivnem območju bodoče garažne hiše ni bilo ustrezno poskrbljeno in glede na skrb zbujajoča dejstva pri podobnem posegu na Kongresnem trgu, želi nadškofija zagotoviti bolj ustrezno varstvo teh spomenikov," so nam pojasnili na nadškofiji.

Ob tem lahko spomnimo, da so se pritožbe enega od sosedov na izdano gradbeno dovoljenje za kompleks Šumi vlekle skoraj eno leto, končale pa so se šele po razsodbi upravnega sodišča. Čeprav je v primeru projekta garažne hiše pod tržnico težko pričakovati takšen zaplet, pa je nedavna napoved ljubljanskega župana Zorana Jankovića, da bo zasebni partner (ki ga morajo sploh še najti) z gradnjo začel že letos, že pod velikim vprašajem.