Na prvi pogled je bila največja težava v predoru pronicajoča voda, kasneje pa se je pokazalo, da je stari drenažni sistem popolnoma zamašen. "Ker ni bilo zagotovljenega primernega odvajanja vode, se je ta nenadzorovano izcejala skozi delovne razpoke ter povečala pritisk na betonsko oblogo, zato je obstajala možnost, da ta odpada. Prav zato smo se kasneje odločili za celostno sanacijo," so o poteku dela povedali na Mestni občini Ljubljana (MOL).

V sklopu obnove predora so tako delavci SCT odstranili plasti do nosilnega betona, vgradili hidroizolacije s PVC-folijo, filcem in čepasto folijo, betonirali predorske obloge z opažem, izdelali vzdolžne drenaže, uredili pločnike in cestišče, obnovili elektro- in strojne napeljave ter predor prebarvali do višine štirih metrov. S tem pa prenova 480 metrov dolgega in 50 let starega predora še ni končana, treba ga je namreč do konca prebarvati. To naj bi naredili prihodnje poletje, ko se bo betonska obloga dodobra posušila.

Naj spomnimo, da je MOL podpisal s SCT dve pogodbi za obnovo predora, prvo, ki je predvidevala najnujnejša sanacijska dela, ter po končanju teh del še eno, za dodatna dela. Zakaj dve različni pogodbi in ne samo ena, s katero bi opredelili vsa potrebna dela, župan Janković pojasnjuje s tem, da so dela izvajali etapno in so na tak način tudi hitreje potekala. Poleg tega pa so v MOL s tretjo pogodbo dodatno naročili še osvetlitev predora, to pogodbo so sklenili s koncesionarjem, podjetjem Javna razsvetljava. Skupna vrednost obnove tako znaša skoraj 6 milijonov evrov.