Do "incidenta" je prišlo že konec predlanskega leta, primer pa še danes ni rešen, na svoji spletni strani navaja srbski dnevnik Blic. Novosadčanka se je namreč pritožila, da spodnji grelec njene nove pečice očitno ne greje dobro.

A serviser v Novem Sadu je zatrdil, da je pečica pač taka, ne da bi jo sploh odprl. Zahteval je, da gospodinja pripravi neko jed in da bodo potem fotografijo poslali v Beograd na zastopništvo proizvajalca pečice.

"Naredila sem pito, ki je izpadla kot neenakomerno pečena. Odgovor, ki smo ga dobili, pa je bil, da pite nisem dovolj naoljila in da če z odgovorom še naprej nismo zadovoljni, da lahko pečico prinesemo v Beograd in tam naredimo še eno pito," je povedala Novosadčanka.

Vodja tehnične službe podjetja je Blicu zatrdil, da so serviserji nesporno ugotovili, da sporna pečica deluje, vendar gospa morda ni upoštevala pravil uporabe.

"Vsekakor smo želeli gospe pomagati in smo ji predlagali, da na naše stroške odpeljemo aparat na centralni servis v Beograd. Ta predlog ji ni ustrezal, zato sta se gospa in serviser dogovorila, da bi nekaj spekla v prisotnosti serviserja. Pooblaščeni servis je potrdil tehnično brezhibnost pečice. Izkazalo pa se je, da je pri aparatih novejše generacije potrebno spoštovati pravila uporabe, ki se lahko nekoliko razlikujejo od starejših modelov," je za Blic pojasnil vodja serviserjev.

Blic sicer navaja, da stranke v Srbiji vse pogosteje dobivajo nenavadne zahteve serviserjev. Tako je na primer neka Beograjčanka, ki se ji je pokvaril mešalnik, morala stepati jajce, ki se po pol ure "stepanja" še vedno ni spenilo. Serviserji so ji pojasnili, da mešalnik "pač tako dela".

Druga Beograjčanka se je pritožila, da ji perilo po pranju v novem pralnem stroju smrdi. "Perilo sem prala tudi v prisotnosti serviserja, da ga je povohal, a se ni zgodilo nič. Vlekli so me za nos, dokler jim nisem resno zagrozila z inšpekcijo. Šele po skoraj enem letu sem dobila nov aparat," je povedala Blicu.