Predstavnik za odnose z javnostmi spletne strani, ki se ukvarja z raziskovanjem internetnega trga www.onepoll.com, je povedal: "Včasih so bili pubi glavni kraj za srečanje in spoznavanje z novimi partnerji.“ Po rezultatih ankete omenjene strani sta to vlogo sedaj prevzele Facebook in MySpace, kjer mnogo samskih išče nove partnerje.

Nekaj novih-starih romanc naj bi se po rezultatih raziskave začelo tudi s ponovnim odkritjem nekdanjega partnerja na internetu.

Vprašalnik je rešilo tri tisoč ljudi, starih od 20 do 40 let, ki so med drugim razkrili še, da jih skoraj polovica (46 odstotkov) verjame v socialna omrežja kot lažji način za spoznavanje morebitnih partnerjev. 57 odstotkov vprašanih je priznalo, da so v internetnem komuniciranju bolj samozavestni kot v resničnem življenju.

Četrt vprašanih na internetu objavlja le najlepše fotografije

Več kot tretjino anketirancev v spoznavanje preko interneta pritegne predvsem dejstvo, da se z nekom zbližaš in ga spoznaš, še preden ga srečaš v živo. To lahko pojasni rezultat, ko je preko četrt vprašanih odgovorilo, da na internet naložijo najlepše fotografije v upanju pritegnitve pozornosti potencialnih partnerjev.

Približno tretjina Britancev pa verjame, da obstaja vedno manj negativnih oznak pri spoznavanju partnerjev preko Facebooka, Friends Reuniteda, med tem ko tipične strani z oglasi za stike kot je match.com še vedno nosijo negativno oznako.

"Lahko si ogledaš posameznikov profil, surfaš skozi osebne podatke in prebereš sporočila njegovih prijateljev, kar da veliko bolj kredibilen vtis, kot ga morebitni partnerji dobijo na tipičnih straneh za iskanje zmenkov,“ dodaja zaposleni pri onepoll.com.